سپهر سینا : با وجود اینکه هنوز سرنوشت نلو وینگادا به صورت قطعی مشخص نشده است و اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره سرمربی جدید تیم المپیک تصمیم گیری نکرده‌اند، ...

 گل محمدی نیم فصل سرمربی تیم امید می‌شود!

 حبیب کاشانی زمینه حضور کادر فنی جدید این تیم را مهیا کرده است و پس از اعلام نام کاندیداهای مربیگری این تیم با محمد خاکپور به توافق رسید تا وی به عنوان سرپرست و مدیر تیم المپیک در کنار کادر جدید فنی این تیم همکاری خود را با فدراسیون فوتبال آغاز کند.

خاکپور که در هفته های اخیر دو بار به ملاقات کاشانی و کفاشیان رفت، روز پنج شنبه پس از مذاکرات نهایی مسؤولیت سرپرستی و مدیر فنی این تیم را پذیرفت تا پروسه تغییر در کادر فنی تیم امید وارد فاز جدیدی از تحولات خود شود. کاشانی در آخرین نشست خود از خاکپور خواست با وجود مشغله‌های کاری غیر فوتبالی پیشنهاد حضور در کادر فنی تیم امید را قبول کند تا شاید طلسم ناکامی این تیم در راهیابی به بازی‌های المپیک شکسته شود.

پس از این مذاکرات خاکپور به واسطه دوستی قدیمی با حبیب کاشانی با توجه به مشکلات کاری نپذیرفته تمام وقت در خدمت تیم‌ملی امید باشد اما به وی اطمینان داد تا جایی که مقدور باشد در کنار تیم المپیک خواهد بود. گفته می‌شود مشاوره محمد مایلی کهن در به کارگیری خاکپور نقش مهمی در این انتخاب داشته است. منابع خبری مدعی‌اند پس از اینکه حبیب کاشانی نتوانست محمد مایلی کهن را به دلیل مشکلش با علی دایی به عنوان جایگزین وینگادا معرفی کند از وی خواسته است در انتخاب‌های کادر جدید فنی تیم امید به او مشاوره دهد تا نیروهای مستعد را به ترکیب فنی این تیم اضافه کند.

اما پرسش اصلی اینجاست که چه کسی به عنوان سرمربی تیم امید معرفی خواهد شد؟ هرچند علی کفاشیان و محمد هادی آیت اللهی معتقدند هنوز گزینه نهایی برای مربیگری تیم امید انتخاب نشده است اما از فعل و انفعالات موجود پیداست یحیی گل محمدی به یک قدمی نیمکت تیم المپیک رسیده است اما تا زمانی که سرنوشت قطع همکاری با سرمربی پرتغالی روشن نشده  این خبر به طوررسمی اعلام نخواهد شد چون این اتفاق تبعات سنگینی از حیث مسائل مالی برای فدراسیون فوتبال خواهد داشت.

از طرفی گفته می‌شود تاخیر در اعلام نام سرمربی جدید به درخواست باشگاه ذوب آهن نیز ارتباط دارد، هرچند مسؤولان باشگاه ذوب آهن با جدایی سرمربی خود موافقت کردند اما مدیران این باشگاه از کاشانی خواسته‌اند برای اینکه ذوب آهن با مشکل فنی رو به رو نشود موضوع جدایی گل محمدی را پس از اتمام بازی‌های هفته پانزدهم رسانه ای کنند تا در این مدت آنها بتوانند جانشین مناسبی برای گل محمدی انتخاب کنند.

بر این اساس به نظر می‌رسد تا پایان ماه جاری تکلیف کادر فنی جدید تیم امید همچنان در هاله ابهام قرار داشته باشد مگر اینکه در این مدت اتفاق جدیدی روی دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.