قدس آنلاین _ هنگامه طاهری_ رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: تشکیل بازار مشترک اقتصادی اسلامی توسط کشورهای مسلمان برای ارایه محصولاتی با برند اسلامی ضرورت جدی دارد.

تشکیل بازار مشترک اقتصادی کشورهای مسلمان با برند اسلامی ضرورت دارد/ پروژه یونیکس جمعیت مسلمانان را هدف قرار داده است

 سردار جلالی رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور ضمن اظهار مطلب فوق با اشاره به پروژه یونیکس به خبرنگار قدس آنلاین گفت: با توجه به این که محصولات وارداتی از کشورهای غیر مسلمان رشد جمعیت مسلمانان را هدف قرار داده و باعث نازایی وعقیمی می شود لازم است کشورهای اسلامی بازار مشترکی تشکیل دهند و محصولات خود را با برند اسلامی به کشورهای مسلمان صادر کنند.

وی اظهار داشت:  از آنجا که کشورهای غربی با رشد جمعیت منفی  و رشد جمعیت مثبت کشورهای مسلمان مواجه شدند احساس کردند نیاز به ابزاری دارند تا از طریق آن این رشد مثبت را تحت کنترل در آورند از این رو  به طرح پروژه ای بنام یونیکس  اقدام کردند.

وی افزود: بر اساس مطالعاتی که انجام شده پروژه یونیکس پروژه ای است که توسط صهیونیستها و بخشی از ظرفیت های کشور آمریکا به صورت بلند مدت طراحی شده تا در راستای گسترش نازایی عموما بر مواد غذایی کشورهای مسلمان  تاثیر بگذراد و منجر به کاهش جمعیت مسلمانان شوند.در این راستا  باید مواد غذایی که دولت وارد می کند از منابع مطمئن و متعدد باشد و توسط آزمایشگاه های تشخیصی که  صلاحیت آزمایشگاهی آنها ارتقا یافته تحت آزمایش قرار بگیرند تا از سلامت محصولات جهت استفاده اطمینان حاصل گردد.

وی یادآور شد : سیاست کاهش رشد جمعیت سیاست غلطی بود و از آنجا که ما تنها کشور شیعه هستیم بایستی طبق فرمایش رهبری به سوی افزایش جمعیت گام برداریم تا در آینده دچار مشکلات اساسی نشویم.

او افزود : در حال حاضر اساسی ترین تهدیدهایی که متوجه کشور ایران است تهدیدهای اقتصادی است که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری به نام جنگ اقتصادی نام گذاری شده. از این رو برای مقابله با این جنگ اقتصادی و در راستای مقاومت اقتصادی نیاز به یک حرکت دولایه  داریم که بایستی یکی توسط دولت و حکومت و دیگری توسط مردم انجام شود.

سردار جلالی در همین زمینه از دولت خواست مردم طوری اداره , حمایت و حفاظت بشوند که اثر تخریب دشمن بر مردم به حد اقل یا به صفر برسد, بر تامین نیازهای مردم در داخل کشور همت گمارد و درآمدهای ارزی جهت تامین نیازهای اساسی مردم صرف تولید در داخل کشور شود.

 او همچنین به مردم یادآور شد: با توجه به اقدامات دشمن و متناسب با شرایط اقتصادی  از الگوی مصرفی استفاده کنند تا ضمن عدم توسعه مصرف کالاهای خارجی, بر مصرف کالاهای داخلی متمرکز گردند .

 به گزارش قدس آنلاین ،سردار جلالی همچنین با اشاره به کشف آسیب پذیری در کارتهای سوخت در سال گذشته گفت: سال گذشته خودمان سامانه های کارت سوخت را به لحاظ بررسی آسیب پذیری تست و یک سری آسیب پذیری ها را در آنها کشف کردیم و به شرکت ملی نفت ایران و سامانه کارت سوخت اعلام نمودیم که اشکال برطرف شد .

او تاکید کرد که هیچ گزارشی مبنی بر حمله سایبری به کارتهای سوخت نداشته اند.

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.