۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۸
کد خبر: 244329

خالد العبیدی وزیر دفاع عراق که برای هماهنگی درباره طرح امنیتی مربوط به عاشورا در کربلا به سر می برد گفت: هدف از دیدار از کربلا اطلاع از طرح امنیتی ویژه عاشورا است. طرح بر دو محور استوار است؛ نخست تامین امنیت شهر و زائران و دیگر انتقال زائران پس از پایان مراسم.

حضور وزیر دفاع عراق در کربلا

مهر: وزیر دفاع عراق با حضور در کربلا طرح امنیتی ویژه مربوط به مراسم عاشورا را با مسئولان محلی و امنیتی بررسی کرد.

به گزارش پایگاه المسله، خالد العبیدی وزیر دفاع عراق که برای هماهنگی درباره طرح امنیتی مربوط به عاشورا در کربلا به سر می برد گفت: هدف از دیدار از کربلا اطلاع از طرح امنیتی ویژه عاشورا است. طرح بر دو محور استوار است؛ نخست تامین امنیت شهر و زائران و دیگر انتقال زائران پس از پایان مراسم.

وی از شهروندان کربلا و زائران خواست که با نیروهای امنیتی نهایت همکاری را داشته باشد. هرگونه اطلاعاتی با آن با حکمت و عقل برخورد خواهد شد.اطلاعاتی دریافتی از تلاش تروریستها برای حمله به این مراسم حکایت دارد.

وزیر دفاع عراق هماهنگی و انسجام میان مسئولان محلی و فرماندهان امنیتی را ستود و آن را عامل موفقیت طرح امنیتی عاشورا دانست.

از سوی دیگر عقیل السریحی استاندار کربلا گفت: کربلا مجاور دو منطقه حساس از نظر امنیتی یعنی شمال بابل و الانبار است که در طرح های امنیتی مدنظر قرار می گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.