وزش باد شدید که بامداد امروز (دوشنبه) تا 33 کیلومتر بر ساعت نیز رسید، به همراه بارش سنگین باران موجب بروز مشکلات و خساراتی برای مردم شهرستان ساحلی انزلی شد.

باد و باران شدید موجب وارد آمدن خساراتی در شهرستان ساحلی انزلی شد

باد و باران شدید موجب وارد آمدن خساراتی در شهرستان ساحلی انزلی شد
به گزارش ایرنا، باد شدید شمال غرب بخش هایی از شیروانی یا نمای ساختمان ها را از جا کند و شاخه های درختان و شیشه برخی منازل نیز شکسته شد.

شهردار بندرانزلی به خبرنگار ایرنا گفت: در گشت هایی که از اوایل بامداد در سطح شهر انجام دادیم، شاهد کنده شدن بخش هایی از شیروانی ساختمان ها ، درهای کرکره ای، شکسته شدن درختان و حتی در یکی دو مورد خرابی دیوارهایی با پی سست بودیم .

'رضا پورشعبان' اظهار کرد: گروه های امداد شهرداری در شهر به گشت زنی مشغولند و برای جلوگیری از آب گرفتگی تاکنون چند کامیون از شاخه برگ های شکسته درختان را جمع آوری کرده اند.

معاون عمرانی فرمانداری انزلی و مسوول ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان نیز در خصوص این وضعیت گفت: از چند روز قبل که وضعیت اعلام شده بود؛ شهرداری ، ادارات آب و فاضلاب و برق آمادگی این شرایط را داشتند.

' غلامرضا رحیمی ' اظهار کرد : خسارتهای احتمالی در بخش روستایی به بنیاد مسکن، در حوزه شهر به شهرداری ، در بخش صنعت به اداره صنعت و معدن ، در بخش صنایع کشاورزی و زراعی به اداره جهاد کشاورزی اطلاع داده می شود تا بعد از بررسی اقدامات لازم صورت گیرد.

به گزارش اداره هواشناسی با ورود توده هوای سرد و بارش زا از امروز به سواحل جنوبی دریایی خزر، وضعیت دریا مواج و طوفانی است.

بیشینه ارتفاع موج در سواحل سه متر و حداکثر سرعت باد در این مناطق 20 متر بر ثانیه است.

بر اساس پیش بینی های اداره هواشناسی این شرایط آب و هوایی تا روز چهارشنبه هفته جاری در بندرانزلی و اغلب نقاط گیلان ادامه خواهد داشت.

شهرستان ساحلی انزلی در 40 کیلومتری شمال غرب مرکز استان گیلان واقع است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.