۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹
کد خبر: 245125

مربی باتجربه تیم ملی کاراته زنان ایران ضمن استعفا ازسمت خود درتیم ملی، گفت: تا زمانیکه این مدیریت در فدراسیون باشد به تیم ملی باز نمی گردم.

استعفای اعتراضی مربی تیم ملی کاراته زنان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، فرخناز ارباب افزود: روز چهارشنبه استعفای خود را تقدیم ریاست فدراسیون کاراته کردم. هرچند ایشان موافقت نکرد، اما تصمیمم را گرفته ام و نمی خواهم دیگر شاهد برخوردهای عجیب باشم.

وی بااشاره به اینکه تازمانیکه مدیریت فعلی درفدراسیون فعالیت می کند در تیم ملی حضور نمی یابد، افزود: چرا باید نایب رییس بانوان در تمامی سفرها حضور داشته باشد ، ولی من به عنوان مربی تیم ملی که زندگی و عمر خود را پای بازیکنان گذاشته و تا روز پایانی در اردو بودم، نباید به مسابقات جهانی بروم.

وی افزود: از مسوولان وزارت ورزش و جوانان می خواهم تااین مساله را پیگیری کنند که حق من به عنوان مربی که بیشترین بازیکن را به تیم ملی داده ام، از بین نرود.

ارباب تاکید کرد: رییس و نایب رییس اطلاع دارند که چندین بازیکن به تیم ملی داده ام و باعث افتخار کشور شده ام. تا زنده هستم برای کشورم کار می کنم ولی می خواهم بدانم که تاچه زمانی ناحقی درفدراسیون کاراته حکمفرماست. چرا من باید زحمت بکشم اما فرد دیگری با تیم به جهانی برود؟

وی افزود : برای 5 بازیکن کومیته دو مربی راهی آلمان شده اند، اما 3 کاتاروی دیگر بدون مربی به این کشور اعزام شده اند. آیا بازیکنان کاتا نیاز به هدایت ندارند؟یا آن دو مربی کومیته که هیچکدام از کاتا چیزی نمی دانند و حتی 5 دقیقه با تیم نبوده اند، می خواهند ملی پوشان کاتا را کوچ کنند؟.

مربی قهرمان پرورکاراته زنان ایران افزود : اگر فدراسیون مرا قبول ندارد یا نمی خواهد، پس چرا تا آستانه اعزام از تجاربم استفاده کرد.

وی از وزیر ورزش خواست تا بی عدالتی ها را در کاراته پیگیری کند.

ارباب افزود : چنانچه تیم ملی برای نایب رییس بانوان اهمیت داشت به جهانی نمی رفت تا مربیان بیرون نمانند. البته به گفته خودش، مسافرت خارجی خیلی خوش می گذرد!

وی با اشاره به اینکه رییس فدراسیون کاراته ادعا می کند برای خیلی ها پدری کرده است، عنوان کرد: چرا این پدر برای همه نیست و ما زحمت می کشیم تا دیگران بهره آنرا ببرند.

مربی مستعفی تیم ملی کاراته افزود: چرا خانم بهرامی که حتی یک بازیکن در تیم ملی ندارد و حتی خودش هم کاراته کای مدال آوری نبوده درفاصله دو هفته به مسابقات جهانی وارد تیم ملی بزرگسالان می شود و راهی قهرمانی جهان می شود.

ارباب ادامه داد:قضاوت را به خانواده کاراته کشور سپرده و از مسوولان وزارت ورزش می خواهم به داد فدراسیون کاراته برسند و از حق مربیان و ورزشکاران دفاع کنند.

بنابر اعلام فدراسیون کاراته، سفارت آلمان اعلام کرده بود که تنها برای 30نفر از کاروان کاراته ایران روادید صادر می کند و این فدراسیون از برخی دیگر از نفرات اعزامی خواسته بود تا از طریق سفارت لهستان اقدام کنند که خانم ارباب نیز در لیست نفرات معرفی شده به سفارت لهستان برای دریافت روادید قرار داشتند که این سفارتخانه از صدور روادید برای آنان خودداری کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کارگر IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    2 0
    خانم مربی ناراحت نباش تا زمانی که من کارگر کار میکنم و دیگران می خورند شما هم باید مربی باشید و دیگران سفر کنند .تازه فهمیدم که پدرم چه می گفت (( برو فکر نان کن که خربزه آب است )).