عضو کمیسیون برنامه،‌بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه دولت با حذف یارانه پردرآمدها اشتغال و تولید را تضمین می کند، گفت: دولت باید به خاطر حفظ جایگاه و وجهه خود و به گردش درآوردن چرخ صنعت و کشاورزی و تکمیل پروژه های نیمه تمام با شجاعت وارد عمل شده و یارانه اقشار پردرآمد که 10 میلیون نفر هستند را حذف کند.

حذف یارانه پردرآمدها اشتغال و تولید را تضمین می کند/احیای ساختار اداری کشور با تحویل به موقع بودجه

سید سعید زمانیان دهکردی در گفت و گو با خانه ملت،‌ با بیان اینکه بودجه باید شفاف باشد و بر اساس واقعیت های اقتصادی و قیمت واقعی نفت تنظیم شود، ‌گفت: تغییر و تحولات منطقه ،داعش و فروش نفت غیر قانونی در دنیا درکاهش قیمت نفت بی تاثیر نیست.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عقب نشینی داعش در عراق بر بازار نفت موثر خواهد بود و تا زمان تنظیم بودجه 94 قیمت واقعی خود را پیدا خواهد کرد،‌ گفت: دولت بر اساس قیمت همان موقع تصمصم گیری و رقم نهایی را بر اساس واقعیت موجود جهانی تنظیم کند تا مشکلی ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه بودجه در 6 ماهه اول سال عملکرد خوبی داشته و تنها نقطه ضعف آن اجرای ناقص تبصره 21 است،‌ گفت: متاسفانه مرحله دوم هدفمندی در بودجه پیش بینی شده است اما سهم بخش کشاورزی و صنعت و زیر ساختهای اقتصادی به طور کامل پرداخت نشده است.

زمانیان دهکردی با بیان اینکه دولت در ارایه به موقع و تخصیص  بودجه و حل کردن بسیاری از مشکلات بسیار خوب عمل کرد،‌ گفت: دولت باید به خاطر حفظ جایگاه و وجهه خود و به گردش درآوردن چرخ صنعت و کشاورزی و تکمیل پروژه های نیمه تمام با شجاعت وارد عمل شده و یارانه اقشار پردرآمد که 10 میلیون نفر هستند را حذف کند.

این عضو کمیسیون برنامه،‌ بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه دولت یازدهم در زمینه‌ها و ابعاد مختلف به دنبال قانون‌گرایی است و قانون را در اولویت اول خود قرار داده است،‌گفت: متأسفانه در دولت قبل برخی سالها شاهد بودیم که بودجه سه ماه پس از سال تحویل داده می شد اما اقدام امسال دولت در تحویل به موقع بودجه توسط معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری باعث شده است که ساختار اداری به صورت خاصی شکل گرفته و همه تکلیف خود را در مورد بودجه به خوبی می‌دانند./

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.