رستم زاده: هفته چهاردهم لیگ برتر با تساوی مشابه استقلال و پرسپولیس برابر تبریزی ها و ادامه صدرنشینی تراکتور سازی به پایان رسید.

فرار استقلال از شکست در تبریز

پنج شنبه در تهران، پرسپولیس دریک بازی پر انتقاد و البته همراه با قهر و اعتراض حقیقی و حسینی مقابل گسترش فولاد نتوانست کاری از پیش ببرد و با تساوی دو بر دو ، دو امتیاز حساس قبل از داربی از دست داد. بنگر و طارمی در نیمه اول سرخ پوشان را پیش انداختند .اما در نیمه مربیان کمالوند ، درخشان را مات کرد و با دو گلی که از روی نقطه پنالتی و البته اشتباه محرز مکانی به ثمر رساند داغ پیروزی را بر دل  پرسپولیسی ها گذشت. اومانیا البته در دقایق پایانی بازی، پنالتی میزبان را به تیر دروازه کوبید.

پیش از این بازی سپاهان موفق شده بود با تک گل سه امتیازی خلعتبری نفت مسجد سلیمان را شکست دهد و به صدر جدول نزدیک تر شود. پنجشنبه البته در تهران پیکان و راه آهن به تساوی صفر بر صفر رسیده بودند. درست مثل پدیده و فولاد که در مشهد روز جمعه نتوانستند دروازه هم را فتح کنند. این بازی در حالی صفر بر صفر تمام شد که دو تیم نتوانستند خطری جدی روی دروازه هم ایجاد کنند. تنها دقیقه 71 بود که سانتر میلاد غریبی را بهادر نسیم اف در موقعیتی عالی، ناباورانه به بیرون دروازه فولاد زد.

ذوب آهن ولی در روزی استثنایی بهترین پیروزی این فصلش را مقابل ملوان جشن گرفت.گل محمدی اگرچه در این بازی اخراج شد اما توانست سه بر یک مسيلوويچ را شکست دهد و از انتهای جدول فاصله بگیرد. ذوب آهن هفته بعد میزبان پدیده است.

منصوریان هم در نبرد استقلالی ها موفق شد تیم صمد مرفاوی را دو بر یک شکست دهد و در پله چهارم جدول بنشیند.

در تبریز استقلال در بازی پرهیجان دو بر دو مقابل تراکتورسازی مساوی کرد. برهانی ابتدا با گلش 60 هزار تبریزی را به سکوت واداشت اما میثاقی و ادینهو این دو گل را پاسخ دادند و در حالی که تبریزی ها در فکر برپایی جشن پیروزی بودند، امیر حسین صادقی در دقیقه 4+90با گلی که روی اشتباه خط دفاعی و دروازه بان میزبان به ثمر رساند همه چیز را به نفع قلعه نویی تغییر داد.به طور حتم این شکست قبل از داربی می توانست موقعیت قلعه نویی را متزلزل کند. اتفاق بد برای استقلالی ها در این بازی محرومیت کرار برای داربی بود.

    اسکوچيچ: اين تساوي شبيه باخت بود

اسکوچيچ موفق شد يک امتياز در مشهد بگيرد و پديده را در خانه متوقف کرد. اسکوچیچ بعد از این بازی در کنفرانس مطبوعاتی گفت:این بازی را باید به دو بخش تقسیم کنیم، نیمه اول ما بسیار خوب بازی کردیم اما در نیمه دوم کم آوردیم و پدیده بهتر بازی کرد. دلیلش هم واضح است، شرایط آب و هوایی مشهد باعث شد نتوانیم از نظر بدنی تا آخر بازی خوب باشیم . این تساوی شبیه باخت بود.

    مرزبان: بازيکنان گفتند مي‌ترسند پاس بدهند

مرزبان بعد از بازی با فولاد در کنفرانس خبری گفت: ما تیم خیلی خوبی داریم و بازی هم کلا خیلی خوب بود، موقعیت های زیادی داشتیم می‌ توانستیم بازی را ببریم. به تیمم افتخار می‌ کنم که برابر قهرمان ایران اینقدرخوب بازی کردند. من برنامه ریزی ای که کرده بودم تیم ما باید تا نیم فصل 20 امتیاز می‌ گرفت، حالا 18 امتیاز داریم و باید تلاش کنیم در بازی آخر این اختلاف امتیاز را جبران کنیم. 35 امتیاز تا پایان فصل می‌ خواهیم تا بتوانیم در لیگ‌برتر بمانیم.وی ضمن انتقاد دوباره به داوری گفت: در صحنه ای که بازیکن ما با دروازه‌بان حریف تک به تک شد، داور به اشتباه آفساید اعلام کرد.من دقیقا آن صحنه را دیدم و مطمئن هستم که داور تصمیم اشتباه گرفت.

    قلعه نويي با پرشورها آشتي نکرد

 قبل از شروع بازی رسول خطیبی قصد داشت هواداران را با قلعه نویی آشتی دهد . به همین خاطر به سراغ قلعه نویی رفت و دست او را گرفت تا به سمت هواداران تراکتور سازی ببرد اما سرمربی استقلال دست رد به خواسته خطیبی زد و به سمت پرشورها نرفت. بدین ترتیب اختلاف قلعه نویی و پرشورها پابرجا ماند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.