ماجرای اعتراض گروهی از مردم شهرری به عدم رعایت شئونات متناسب با ایام عزاداری محرم در مراسم نامزدی یک تبعه افغانستان با حضور ماموران نیروی انتظامی فیصله یافت.

عدم رعایت شئون ماه محرم در مراسم نامزدی یک تبعه افغان و اعتراض مردم ری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، مراسم نامزدی یک تبعه افغانستان در شهرری و عدم رعایت شئونات همزمانی با ایام محرم، با اعتراض گروهی از مردم منطقه مواجه شد که با حضور ماموران نیروی انتظامی ماجرا فیصله یافت.

بنا بر این گزارش،برای برپایی  این مراسم که در سوله متروکه ای واقع در منطقه پشت کارخانه سیمان شهرری در حال برگزاری بود، مجوزهای لازم از نهادهای مسئول اخذ نشده بود و همچنین عدم رعایت شئونات متناسب با ایام عزاداری محرم در آن موجب اعتراض ساکنان این منطقه گردید. به دنبال افزایش اعتراضات مردم به این مراسم و بالا گرفتن احتمال درگیری، ماموران نیروی انتظامی بلافاصله در محل حضور یافتند و ضمن اقناع مردم برای ترک محل، از ادامه مراسم مذکور جلوگیری بعمل آوردند.

گفتنی است برپایی مراسم عروسی و عقد در تالارها و محیط های عمومی تابع مقررات است و به واسطه احترام مردم ایران به ایام عزای اهل بیت(س)، معمولاً مراسمات شادی در ماه محرم و صفر برپا نمی شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شما IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    8 2
    بیا در سیستان بلوچستان شهر زاهدان هرچه بخواهی از بلوچ گرفته تا افغان جمعات پر است از این کارهاست ..کسی نمی تواند چیزی بگوید..ای برادر در خم یه کوچ ای
  • سرباز IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    18 6
    خاک بر سر ما ایرانیان چقدر ایرانی توسط این جانیها کشته شده عاقبت ایران را تصرف میکنند با این وضع و اوضاع
  • معلم IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    آخه باسواد (مراسم جمع رسم است) تو چه طوری می نویسی مراسمات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! واقعا که.
  • علی اصغر IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 1
    قابل توجه است که خوانندگان محترم بدانند اینها فراریان طالبان وهابی هستند که بعد از سقوط حکومت طالبان به دلایل سیاسی مورد پزیرش دولت ایران قرار گرفتند و ساکن ایران شدند و هر از گاهی کارها و جنایاتی انجام میدهند که به نام همه (اتباع افغان) تمام میشود و ان ضرب المثل معروف را به یاد میاورد که (گنه کرد به بلخ اهنگری به شوشتر زدند سر مسگری). حال انکه تعداد بسیار زیادی از مهاجران افغانی را شیعیانی تشکیل میدهند که در زمان حکومت عبدالرحمان و حکومت طالبان به دلیل کشتار مذهبی قومی فراری شده و به کشورهای همسایه نظیر ایران و پاکستان پناهنده شدند. پس قابل توجه نویسندگان است که در تیتر زدن اخبار کمی تامل کنند.
  • الی IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    2 0
    چه پرووووووو آدم شدن،بی هیچ ترسی تو محرم عروسی میگیرن!!!!!!!!!!!!!!!!