قدس آنلاین: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: از ابتدای فروردین تا پایان مهر ماه امسال آموزش‌های مهارتی در بخش دولتی به پنج میلیون و 800 هزار نفر‌ساعت در سطح استان اصفهان ارائه شده است.

ارائه آموزش‌های مهارتی به حدود 6 میلیون نفر‌ساعت در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، ابوطالب جلالی با اشاره به اینکه آموزش‌های مهارتی مورد نیاز با بازار کار در سطح استان به مهارت‌آموزان ارائه می‌شود، اظهار کرد: از ابتدای فروردین تا پایان مهر ماه امسال ارائه آموزش‌های مهارتی در بخش دولتی به میزان پنج میلیون و 800 هزار نفر‌ساعت در سطح استان اصفهان بوده است.

وی به تعهد آموزش فنی و حرفه‌ای استان در راستای ارائه آموزش‌های مهارتی به مهارت‌آموزان اشاره کرد و ادامه داد: آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در سال جاری متعهد به ارائه آموزش‌های مهارتی در بخش دولتی به هشت میلیون نفرساعت است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با تاکید بر اینکه البته از ابتدای امسال تاکنون تعهد آموزشی آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان به میزان 70 درصد محقق شده است، تصریح کرد: هر ساله آموزش‌های مهارتی در مراکز ثابت و سیار شهری، زندان، پادگان‌ها، مراکز جوار دانشگاهی و مراکز آموزش روستایی به مهارت‌آموزان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه البته بیشتر آموزش‌های مهارتی در مراکز ثابت آموزش فنی و حرفه‌ای استان به مهارت‌آموزان ارائه شده است، اضافه کرد: از ابتدای فروردین تا پایان مهر ماه امسال سه میلیون و 625 هزار و 846 نفرساعت زیر پوشش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای قرار گرفته‌اند.

جلالی گفت: فرهنگ مهارت‌آموزی باید در سطح جامعه نهادینه شود و ارائه آموزش‌های مهارتی متناسب با بازار اشتغال به افراد ضرورت دارد و این آموزش‌ها نقش مؤثری در راستای ایجاد ظرفیت‌های اشتغال در سطح استان اصفهان دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.