پایگاه اطلاع‌رسانیKHAMENEI.IR به پرسش‌های شرعی مخاطبان درباره احکام امر به معروف و نهی از منکر، مطابق با فتاوای حضرت‌ آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای پاسخ می دهد.

پاسخگویی به سؤالات درباره امر به معروف مطابق با فتاوای رهبر معظم انقلاب

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با ایام ماه محرم و صفر، پایگاه اطلاع‌رسانیKHAMENEI.IR  در نظر دارد به پرسش‌های شرعی مخاطبان درباره احکام امر به معروف و نهی از منکر، مطابق با فتاوای حضرت‌ آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای پاسخ دهد. کاربران گرامی می‌توانند سؤالات خود را تا ۲۴ آبان ۱۳۹۳ در بخش نظرات صفحه http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=28123  و یا به شماره پیامک ۲۰۱۱۰ ارسال کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح‌زاده عضو دفتر استفتائات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و رئیس مرکز موضوع‌شناسی احکام فقهی به پرتکرارترین سؤالات مطابق با فتاوای حضرت‌ آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای پاسخ خواهد داد.

با توجه به کثرت پرسش‌ها، مخاطبان می‌توانند ابتدا نظرات منتشر شده در همین صفحه را مشاهده نمایید و یا به منابع فقهى موجود در این پایگاه اطلاع‌رسانی (اجوبة الاستفتائات: امر به معروف و نهی منکر  رساله آموزشی: امر به معروف و نهی از منکر) مراجعه کرده و اگر پرسش و پاسخ مدنظرتان را نیافتید، سؤال شرعی خود را نوشته و ارسال کنند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.