۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹
کد خبر: 246009

نور – خبرنگار قدس آنلاین : فرمانده انتظامي شهرستان نور مازندران ، از شناسايي و دستگيري عامل تيراندازي سهوي که منجر به مرگ مردي در اين شهرستان شد، خبر داد .

مرگ یک مازندرانی با سلاح شکاری

به گزارش پایگاه خبری پلیس مازندران سرهنگ نوروز علي شاليکار گفت : در پي تماس انتقال فردي مجروح بر اثر تير خوردگي با سلاح شکاري به درمانگاه چمستان ، ماموران انتظامي بخش چمستان سريعاً به محل مورد عزيمت کردند.

وي افزود : ماموران با حضور در درمانگاه در تحقيقات اوليه دريافتند، فردي به نام " سيد اصغر – ح " که بر اثر اصابت گلوله سلاح شکاري بشدت مصدوم شده بود، با توجه به تلاش پزشکان در اين مرکز درماني جان خود را از دست داد .

فرمانده انتظامي شهرستان نورخاطر نشان کرد: با مرگ اين مرد ، عمليات شناسايي و دستگيري عامل تيراندازي و قتل به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي و اطلاعات اين فرماندهي قرار گرفت .

سرهنگ شاليکار افزود : ماموران با حضور در محل حادثه در بررسي هاي بعمل آمده موفق شدند ، عامل تيراندازي به نام " رحمان – ط" را دستگير نمایند.

وی اضافه نمود : متهم در بازجويي هاي فني پليس ضمن اعتراف به عمل ارتکابي اظهار داشت : متوفي در حال صرف ناهار بوده و وي در کنارش در حال نشسته و اسلحه شکاري 5 تير در دستش بوده که بر اثر بي احتياطي تير شليک و به متوفي اصابت کرد و در پي آن وي با استمداد از اهالي در پي ترس و وحشت از محل متواري شد.

سرهنگ شاليکار از کشف سلاح در ادامه تحقيقات خبر داد و افزود : موضوع برای بررسي بيشتر در اختیار پلیس قرار دارد .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.