عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: مسائل مطرح شده درباره استیضاح وزیر ورزش و جوانان خیلی جدی نیست.

استیضاح وزیر ورزش خیلی جدی نیست

به گزارش قدس آنلاین حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین اصول مدیریت داشتن ثبات است و اگر مدیران و مسئولان دستگاه‌ها و نهادها از ثبات مدیریتی برخوردار نباشند، نمی‌توانند برنامه‌ریزی کلان‌نگر داشته باشند.

وی با بیان اینکه طبیعی است، مدیری که برنامه‌ریزی کلان و بلند مدت ندارد، در انجام وظایف و مسئولیت‌های خود موفق نخواهد بود افزود: بنابراین ما باید به مدیران به ویژه مسئولانی که مسئولیت‌های کلان مانند وزارت را بر عهده دارند، فرصت داده و اگر در فرصت معقول و منطقی نتوانستند از عهده مسئولیت خود برآیند، آن زمان می‌توان از شیوه‌هایی مانند استیضاح استفاده کرد.

گروسی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان در مجلس وجود دارد، گفت: برخی از همکاران انتقادهایی دارند، اما این که بگوییم به زودی این طرح می‌شود باید گفت که استیضاح وزیر ورزش در مجلس در شرایط فعلی خیلی جدی نیست.

وی تصریح کرد: اعتقاد من این است که باید به وزیر ورزش فرصت داد و ظرف مدت کمتر از یک سال نمی‌توان کارنامه افراد را به درستی بررسی کرد.

گروسی افزود: مجلس در کمتر از یک سال قبل به وزیر ورزش رای اعتماد داد و باید این فرصت را هم در اختیار او قرار دهد که برنامه‌های خود را به طور کامل اجرا کند.

وی بیان داشت: همان طور که گفتم اشکالات و نواقصی در ورزش ما وجود دارد که نباید همه آنها را به گردن یک نفر انداخت، اما انتظار نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان نیز باید در نظر گرفت و نمایندگان نیز به موکلان خود باید پاسخگو باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.