۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷
کد خبر: 246149

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب‌ کشور با تشریح جزییات طرح برخورد با مشترکان پر مصرف گفت: این طرح در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است و تاکنون انشعاب آب تعدادی از مشترکان پر مصرف قطع شده است.

جزییات طرح مقابله با مشترکان پر مصرف آب

حمیدرضا جانباز که در غرفه خبرگزاری دانشجویان ایران در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها حضور یافته بود، درباره برخورد با مشترکان پرمصرف که در تابستان گذشته مطرح شد اظهار کرد: در استان‌ها با مجوز و مصوبه شورای تامین با مشترکانی که رعایت حقوق دیگران را نمی کردند برخورد صورت گرفت.

وی در ادامه با بیان این‌که اگر بخواهیم برخوردها به صورت سیسماتیک و خارج از سلایق باشد به قوانین دراین زمینه نیاز داریم، گفت: قوانین مورد نیاز تحت عنوان طرح اصلاح الگوی مصرف در مجلس شورای اسلامی مطرح شده است، به گونه‌ای که با اعلام مراجع ذیربط مانند سازمان هواشناسی و وزارت نیرو مبنی بر این که منطقه‌ای در شرایط بحران قرار دارد رفتار مشترکان آن منطقه و میزان صرفه جویی و نحوه برخورد با مشترکان پر مصرف مشخص می‌شود.

مدیر عامل آب و فاضلاب‌ کشور این طرح را گام موثری برای برخورد سیستماتیک و هدفمند با مشرکانی که الگوی مصرف را رعایت نمی کنند عنوان و اضافه کرد: این طرح از سوی تعدادی از نمایندگان پیشنهاد شده و یک فوریت آن طی دو هفته گذشته در مجلس بررسی شده است.

جانباز افزود:‌ بنا به این طرح مشترکانی که میزان مصرفشان از متوسط الگوی مصرف بیشتر باشد و به هشدار آبفا توجه نکنند با قطع انشعاب روبرو خواهند شد.

به گفته مدیر عامل آب و فاضلاب‌ کشور، تاکنون انشعاب برخی از مشترکان پر مصرف قطع شده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.