جواد حسینی : بهرام افشارزاده با حضور در غرفه موسسه مطبوعاتی قدس در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ما گفت:« هواداران باشگاه استقلال مطمئن باشند دیدار روز دوم آذرماه دیداری سراسر هجومی و تماشایی خواهد بود از این رو آنها خود را برای تماشای یک بازی پر جنب و جوش منتظر باشند.»

از پدیده به کمیته انضباطی شکایت می کنیم/ تیم ملی ضربه بزرگی به استقلال زده است/قلعه نویی درنیم فصل دوم نتایج را جبران می کند

در آستانه دربی پایتخت در محافل خبری شنیده می شود، به عنوان مدیرعامل استقلال از روند نتیجه گیری تیم رضایت کامل و کافی را ندارید؟

بالاخره هر کدیرعاملی به دنبال موفقیت تیمش در بازی های لیگ برتر است اما نارضایتی من به این معنا نیست که با قلعه نویی مخالف هستم، من معتقدم امیر قلعه نویی روند کنونی را پایان خواهد داد، استقلال با قلعه نویی روزهای خوبی را تجربه خواهد کرد و روند کنونی قطعا تغییر خواهد کرد. وضعیت کنونی استقلال به شرایط فنی ارتباط ندارد بلکه مسائلی دیگر در این روند نتیجه گیری دخیل است که تیم ملی سهم عمده ای در این ماجرا ایفا کرده است.

یعنی معتقدید تیم ملی باعث روند نتیجه گیری استقلال شده است؟

به جرات اعلام می کنم که سیستم مدیریتی فنی تیم ملی ضربه جبران ناپذیری به تیم و باشگاه استقلال وارده کرده است، این سیستم تا زمانی که ادامه داشته باشد تیم های که مثل ما تعداد ملی پوش زیادی دارد متضرر خواهند شد. در حال حاضر تیم ملی برای تیم ما اشکلات فراوانی را به وجود آورده است.

در یکی از اظهارنظرهای خود از سیستم مدیریت تیم ملی به عنوان یک سیستم بیمار نام یاد کرده بودید، دلیل این تشبیه چه بوده است؟

هنوز هم معتقدم که سیستم حالکم بر فوتبال ما بیمار است،من به عنوان مدیرعامل استقلال مجبورم چنین حرفی را به زبان بیاورم چون تیم ملی برای ما و کادر فنی ما مشکلاتی را ایجاد کرده که از کورس قهرمانی فاصله گرفتیم، کسی به این مساله توجه نمی کند که تیم هایی که تعداد ملی پوش زیادی دارند با این برنامه ریزی با مشکل مواجه خواهند شد. سرمربی تیم ما چقدر باید تحمل کند و حرف نزد، آیا در تمام دنیا چنین روشی برای آمادگی تیم ملی به کار گرفته می شود، کجای دنیا بازیکنان سالم به تیم ملی می روند بازیکنان مصدوم به باشگاه ها برمی گردند. کسی صدای اعتراض ما را نمی شوند. باید در این سیستم بیمارگونه تجدید نظر شود و گرنه فاجعه ای بزرگ در سیستم باشگاه داری به وجود خواهد آمد.

با این وجود برخی منتقدان معتقدند کادر فنی استقلال بیش از اندازه روی این مساله تاکید دارد چون این مساله ناکامی در نتیجه گیری راپوشش می دهد؟

من معتقدم امیر قلعه نویی در نیم فصل دوم شرایط نتیجه گیری را تغییر خواهد داد، قطعا کار به همین شکل باقی نماند،استقلال در نیم فصل دوم نتایج نیم فصل اول را جبران خواهد کرد، تردید نداشته باشید روزهای آفتابی در انتظار استقلال است.

درباره جاسم کرار حرف های زیادی شنیده می شود، موضع باشگاه استقلال در قبال این بازیکن چیست، ایا اجازه جدایی به این بازیکن می دهید؟

به هیچ وجه بازیکنی که با ما قرارداد دارد، باید به مفاد قرارداد خود پایبند باشد، از این رو نمی توانیم به سادگی از کنار منافع تیم عبور کنیم و آنها را نادید بگیریم، آقای قلعه نویی اعلام کرده به این بازیکن نیاز دارد پس قطعا جاسم کرار در کنار ما خواهند ماند تا قراردادش به اتمام برسد.

اما درباره آندرانیک تیموریان شرایط متفاوت است،جدایی وی به نظر جدی تر از کرار است، حتی در این رابطه سرمربی تیم پدیده از آمادگی جذب این بازیکن توسط باشگاه پدیده خبر داده بود؟

متاسفانه دوستان ما از فوتبال حرفه ای هیچ شناختی ندارند و تنها در حرف ادعا دارند فوتبال حرفه ای را به خوبی آموخته اند، باشگاه های لیگ برتری به چه حقی به سراغ بازیکنی که با باشگاه ما قرارداد دارد آماده اند این خلاف قانون است و قطعا از این باشگاه ها به کمیته انضباطی شکایت خواهیم کرد. مگر قانون نگفته که باشگاهی اگر خواهان بازیکن باشگاه دیگری است باید مدیران باشگاه مذاکره کنند پس چرا برخی آقایان تازه وارد راسا خود با بازیکن وارد مذاکره می شوند و بازیکن ما را هوایی می کنند. جهت اطلاع دوستان اعلام می کنم که آندرانیک تیموریان هیچ جایی نمی رود و تا پایان قراردادش در استقلال ماندنی است. هر باشگاهی هم بخواهد پا فرا تر از قانون بگذارد باید در کمیته انضباطی پاسخگوی رفتار غیر قانونی خود باشد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.