وزیر صنعت، معدن وتجارت با اشاره به اینکه کشور برای توسعه به فکر و تلاش شبانه روزی نیاز دارد گفت: با تلاش است که می توان به توسعه پایدار رسید.

کشور برای توسعه به فکر و تلاش شبانه روزی نیاز دارد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا نعمت زاده شامگاه پنجشنبه در مراسم بازدید از پروژه شرکت ریخته گری پیوسته فولاد سهند افزود: اشتغالزایی ۳۰۰ نفر درشرکت ریخته گری سهند فولاد ظرفیت بسیار خوبی است و این جای خوشحالی بسیار دارد.

وی اظهار داشت: زمانی منطقه ایجرود به عنوان منطقه محروم معرفی شده بود ولی در حال حاضر واحدهای صنعتی خوبی را در خود جای داده و از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است.

وزیر صنعت،  معدن و تجارت گفت: در هر صورت این صنعت را از سالها داریم و باید به خوبی توسعه پیدا کند.

نعمت زاده تاکید کرد: سرمایه گذار در این پروژه ۱۰۰ درصد سرمایه گذاری در اجرای این پروژه داشته و در زمان فشرده کارهای خود را به خوبی جلو برده است.

وی تاکید کرد: طی ماههای آینده این شرکت تولیدات خوبی در حوزه فولاد و چدن خواهد داشت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کشور ما نیاز به کار و تلاش دارد و روند سریع  احداث پروژه ریخته گری فولاد سهند نشان می دهد که کارگران به صورت ۲۴ ساعته در این شرکت فعالیت کرده اند.

نعمت زاده با  بیان اینکه شرکت ریخته گری پیوسته فولاد سهند تولید فولاد را در دستور کاری خود دارد افزود: واحد کنسانتره  در این شرکت راه اندازی شده است و در این میان باید  چرخه کامل تولید فولاد در استان زنجان را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید از حضور سرمایه گذاران خارجی در زنجان به نحو احسن استفاده کرد گفت: این فرصتی است که صنعتگران زنجان با روش های آنها در کار کردن آشنا شوند، نیاز امروز کشور ما کار بسیار در تمامی سطوح است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تجربیات و مشاهدات خود در کشور چین اظهار داشت: از چندین سال گذشته مردم چین با جدیت وارد کار شده اند و مدت زمانی بسیار طولانی به صورت ۳ شیفت بر روی پروژه های خود کار می کنند و ما نیز باید دست در دست هم دهیم تا کشور را بسازیم.

نعمت زاده افزود: از سرمایه گذاران چینی می خواهم که پروژه را تا تولید فولاد و نورد ادامه دهند و گندله سازی را نیز داشته باشند تا زنجیره تولید فولاد در زنجان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: حضور سرمایه گذاران خارجی در این استان نشان از رو به توسعه بودن آن است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.