قدس آنلاین-ایلام- غلامرضا محمدمرادی: رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: با همکاری مهندس مروارید استاندار ایلام و جامعه خیرین کشور، جشنواره خیرین و متمکنین برای توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر و بهتر استان ایلام در تهران برگزار می شود.

برگزاری جشنواره خیرین و متمکنین برای توسعه ایلام در تهران

دکتر محمدرضا حافظی در آیین افتتاح کتابخانه بزرگ علمی و آموزشی« قلم چی» دانشگاه ایلام با بیان اینکه در سطح کشور و جهان 550 هزار خیر در زمینه های معنوی مختلف و یکهزار خیر مدرسه ساز فعالیت عام المنفعه دارند، اظهار داشت: باید خداوند سبحان را بسیار شاکر و سپاسگزار باشیم که علی رغم اینکه در اطراف و اکناف کشور ما تروریست ها، داعشیان، گروه های مخرب پراکنده اند و به قتل و کشتار بی رحمانه روی آورده اند ما در ایران اسلامی در اوج آسایش و آرامش، جشن افتتاح کتابخانه و مراکز علمی و فرهنگی برگزار می نماییم.

وی با اشاره به اینکه ما باید این امنیت و نوع دوستی را به خوبی پاس داشته و قدردان آن باشیم، افزود: مجمع جهانی یونسکو از نماینده خیرین ایران اسلامی برای شرکت در این اجلاس در توکیو ژاپن دعوت به عمل آورده و پیشنهاد شد که مجمع خیرین که ابتکار ارزنده ما ایرانی ها است، ثبت جهانی شود.

رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با بیان اینکه بیش از 30 درصد مدارس کشور توسط خیرین ساخته می شوند، بیان داشت: در کل کشور 6 هزار و 800 پروژه نیمه تمام دولتی در زمینه های مختلف وجود دارد که لازم است خیرین نیک اندیش در این زمینه سرمایه
گذاری و حمایت لازم را بعمل آورند.

دکتر محمدرضا حافظی با اشاره به اینکه خیرین در سال جاری از ساخت یک هزار مورد از این پروژه ها حمایت کرده اند، افزود: مشارکت در امور خیر، معامله با خدا و مایه فخر و مباهات خیرین است.

وی به همکاری مهندس مروارید استاندار ایلام و جامعه خیرین کشور برای برگزاری جشنواره خیرین و متمکنین به منظور توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر و بهتر استان ایلام در تهران اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: امیدواریم با حضور خیرین برجسته جهانی، کشوری و استانی در این جشنواره، حمایت ها و مساعدت های لازم از سوی این عزیزان و دولت خدمتگزار بعمل آید تا استان ایلام نیز همپای دیگر استان های کشور به توسعه و بالندگی و پیشرفت دست یابد.

رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با بیان اینکه خیرین واقع بین، عاقب نگر و حقیقت یاب هستند، تصریح کرد: معامله با خدا و قدم گذاشتن در راه خالق یکتا به انسان توان و نیروی مضاعف می بخشد و آرامش و آسایش روحی و روانی را در انسان رقم می زند.

دکتر محمدرضا حافظی به دیدار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) اشاره کرد و یادآور شد: معظم له در این دیدار از مجمع خیرین مدرسه ساز بعنوان پدیده مبارکی که بعد از انقلاب اسلامی روییده است یاد کردند که در سطح کشور منشأ خیر و اثر و برکات زیادی بوده است.

گفتنی است با حضور دکتر محمدرضا حافظی رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، مهندس کاظم قلم چی، جمع کثیری از مسئولین استانی، اساتید، دانشجویان، خیرین، اصحاب مطبوعات و رسانه ها و قشرهای مختلف علمی و آموزشی، کتابخانه بزرگ دانشگاه ایلام به نام «قلم چی» که در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع، در 5 طبقه و با 6 هزار و 230 مترمربع زیربنا ساخته شده است، افتتاح و به بهره
برداری رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.