قدس آنلاین-ایلام: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مرکز توانبخشی ایثاگران استان ایلام به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از مرکز توانبخشی ایثارگران ایلام

سلمان رستمیان با بیان اینکه حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رییس جمهور روز دوشنبه هفته جاری به ایلام سفر می کند، اظهار داشت: ایشان در بدو ورود به استان ایلام با حضور در مزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهداء ادای احترام می کند و سپس با خانواده های شهداء، جانبازان و آزادگان، مسؤلان استان دیدار و در نشست شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه این سفر یک روزه است، افزود: در این سفر علاوه بر مرکز توانبخشی ایثارگران، ساختمان اداری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه امید است در این سفر نیازهای استان در حوزه ایثارگران به معاون رییس جمهور منتقل و زمینه رفع آنها نیز فراهم شود، بیان داشت: استان ایلام نقش بسزایی در دوران پرفروغ 8 سال دفاع مقدس داشته است و انتظار می رود به جامعه ایثارگری این استان توجهات مضاعفی صورت پذیرد.

گفتنی است استان ایلام با داشتن 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق یکی از مهم ترین آوردگاه های دوران دفاع مقدس با دشمن بعثی بود بطوریکه در طول 8 سال دفاع مقدس، دو هزار و 876 نفر از مردمان این دیار شهید، افزون بر 11 هزار نفر جانباز و 332 نفر نیز به اسارت دشمن بعثی در آمدند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.