قدس آنلاین : نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلاتی برای تولیدکنندگان و صنعتگران در سطح استان وجود دارد اما باید توجه داشت این مشکلات قابل حل هستند.

مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران اصفهان قابل حل است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حمیدرضا فولادگر با اعلام اینکه یکی از راه‌حل‌های کمک به صنعتگران و تولیدکنندگان اجرای دقیق و درست قوانین تصویب شده است، بیان کرد: اگر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به طور کامل اجرایی شوند بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور برطرف خواهد شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی در توسعه کمی و کیفی تولید ملی، نباید این سیاست‌ها با اقتصاد دولتی و یا ریاضت اقتصادی اشتباه گرفته شود.

وی گفت: یکی از مباحثی که در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مورد توجه ویژه قرار گرفته تاب‌آوری در برابر تاثیرات شکننده به ویژه در اقتصادهای در حال توسعه است.

فولادگر با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور و وجود تحریم‌ها اهمیت توجه به اقتصاد مقاومتی را مضاعف می‌کند، عنوان کرد: باید به منابع عظیمی که در کشور وجود دارد توجه بیشتری شود، منابعی که در کشور وجود دارد هر کدام به تنهایی برای توسعه درآمدی یک کشور کافی است و باید توجه داشته باشیم تمامی ما در برابر استفاده از این منابع باید مسئولانه عمل کنیم و پاسخگوی مردم باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.