قدس –ایلام: نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با استقبال استاندار ایلام و جمعی از مدیران و مسئولان استانی وارد ایلام شد.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اولویت این سازمان است

حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی در بدو ورود در فرودگاه ایلام با بیان اینکه هدف از سفر به استان ایلام دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان است، گفت: افتتاح ساختمان اداری و مجموعه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران استان از دیگر برنامه های این سفر است.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت های سازمان است، افزود: در گرامیداشت و بزرگداشت روز شهید در اسفندماه سال جاری تلاش خواهد شد تا برنامه های متنوع فرهنگی در سراسر کشور اجرا شود و درصدد هستیم این برنامه ها نسبت به سال های گذشته متنوع تر و بهتر برگزار گردد.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ارائه خدمت به جامعه هدف را وظیفه ذاتی این سازمان عنوان و تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید توجهات خوبی به جامعه ایثارگری صورت گرفته و در همین راستا امروز ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام که سال ها راکد مانده و اکنون با تخصیص اعتبار مناسب از سوی دولت و اجرای مناسب سازی برای جانبازان، در حداقل زمان ممکن به بهره برداری رسیده است.

حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر اعتراض تعداد زیادی از جانبازان استان به کمیسیون های پزشکی برگزار شده در استان ایلام، بیان داشت: کمیسیون پزشکی کاری تخصصی است و بر مبنای آسیب دیدگی های جسمی، روحی، روانی تعیین درصد جانبازی و ایثارگری صورت می گیرد و در راستای تکریم جامعه هدف و بدلیل حجم اعتراضات به این موضوع در سراسر کشور، هم رئیس کمیسیون پزشکی سازمان و هم مجموعه ای از مدیران این کمیسیون تغییر یافتند.

وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار قدس در خصوص بیمه تکمیلی جامعه ایثارگری شاغل در دستگاه های دولتی، خاطرنشان ساخت: بیمه تکمیلی جامعه ایثارگری شاغل در دیگر دستگاه های دولتی از ابتدای شهریورماه سال جاری توسط بنیاد شهید کشور برقرار شده و در این رابطه هیچگونه مشکلی وجود ندارد و جانبازان شاغل از خدمات بیمه تکمیلی بهره مند هستند.

گفتنی است رئیس سازمان بنیاد شهید کشور و هیئت همراه با حضور در مزار شهدای گمنام با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گمنام و دیگر شهیدان ادای احترام کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.