محسن رحیمی : تصادف و انحراف به چپ یک دستگاه «بی.ام.و» و ورود و توقف آن برروی ریل قطارشهری مشهد 2مجروح و میلیونها ریال خسارت به جای گذاشت .

پروازعجیب بی- ام- و روی ریلهای قطارشهری مشهد

مدیر حوزه یک عملیات سازمان آتش نشانی مشهد در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: این حادثه حوالی ساعت 24 یکشنبه زمانی به وقوع پیوست که دو دستگاه خودروی سواری زانتیا و بی.ام.و در مسیر بولوار وکیل آباد به سمت میدان آزادی در حرکت بودند که به دلیل نامشخصی پس از تصادف با یکدیگر، خودرو «بی. ام. و» با انحراف به چپ و ورود به فضای سبز و شکستن حفاظ ها وارد حریم خط یک قطار شهری مشهد شد و بر روی ریلها متوقف و موجب مسدود شدن این خط گردید.

رضایی افزود:  پس از این حادثه با اطلاع شهروندان گروه امداد و نجات ایستگاه های 5 ،33و27 به محل حادثه اعزام و پس از خارج کردن راننده از درون خودرو، مصدومان را که دو نفر بودند، برای درمان به بیمارستان فارابی مشهد منتقل کردند.

مدیر حوزه یک عملیات آتش نشانی مشهد ادامه داد: این حادثه خوشبختانه زمانی رخ داد که ساعت سرویس دهی قطار شهری به پایان رسیده بوده و عوامل ایمنی قطار شهری پس از چند ساعت عملیات مستمر و با برداشتن خودرو آسیب دیده از روی ریلها، این خط را برای سرویس دهی بامدادی آماده کردند. 

این مقام مسؤول در آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد، خسارتهای مالی این حادثه بیش از 500 میلیون تومان برآورد شده و علت اصلی این اتفاق عجیب از سوی کارشناسان  پلیس راهور در دست بررسی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.