قدس آنلاین: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اصلاح قانون مجازات اسیدپاشی به شکل جدی در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار داد و بر همین اساس باید نسبت به اختصاص اعتبارات مناسب به منظور افزایش امنیت در سطح شهرهای کشور اقدام شود.

برای افزایش امنیت شهرهای کشور باید اعتباراتی اختصاص یابد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، عوض حیدرپور در جمع مدیران و مسئولان شهرستان شهرضا اظهار کرد: رسیدگی به مسائل کلان جزو مهم‌ترین وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شمار می‌رود و بر همین اساس نمایندگان همواره پیگیر مسائل مختلف ملی هستند.

وی افزود: پیگیری لازم در خصوص اخذ اعتبار مناسب برای احداث دانشگاه دولتی شهرضا از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان بوده که زمینه دریافت بودجه 10 میلیارد ریالی را در این خصوص مهیا کرده است.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اختصاص اعتبارات مناسب به ادارات آموزش و پرورش شهرضا و دهاقان از مهم‌ترین برنامه‌های متولیان امر بوده است، عنوان کرد: بر همین اساس نسبت به اختصاص اعتبارات مناسب برای این دو مجموعه اقدام شده است.

حیدرپور با اشاره به اینکه شهردار شهرضا جزو مسئولان خدمتگزار به شمار می‌رود، بیان کرد: اجرای پروژه فاضلاب شهری از دیگر نیازمندی‌های مهم شهرضا به شمار می‌رود که تمامی پیگیری‌ها برای واگذاری این پروژه به شهرداری انجام گرفته است. بر اساس پیگیری‌های انجام گرفته در تهران، زمینه همکاری بانک شهر در خصوص اجرای این پروژه مهیا شده است و این موضوع در مراحل نهایی اخذ مجوز در سطح وزارت نیرو قرار دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تشریح روند مذاکرات هسته‌ای و لزوم تداوم فرآیند تولید در این چرخه گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر اهمیت حمایت از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای تاکید داشته‌اند و این امر باید مد نظر همگان قرار بگیرد.

حیدرپور در پایان صحبت‌های خود با اشاره به اینکه لایحه بودجه سال 1394 در آینده نزدیک به مجلس شورای اسلامی سپرده می‌شود، تصریح کرد: بنا بر اطلاعات موجود، محتوای این بودجه تفاوت چندانی با بودجه سال جاری ندارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.