۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸
کد خبر: 247622

قدس آنلاین:صبح امروز در پی 3 سانحه تصادف و واژگونی خودروهای اتوبوس و مینی بوس در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی متأسفانه ۱۰ نفر کشته و ۴7 نفر زخمی شدند که حال برخی مجروحان وخیم گزارش شده است.

چهارشنبه خونین در جاده های خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ازبجنورد، از سحرگاه چهارشنبه و در روز بارانی خراسان شمالی، تاکنون سه تصادف مرگبار در محورهای لغزنده این استان روی داده، سوانحی که تاکنون سبب کشته شدن ۱۰ نفر و زخمی شدن ۴7 نفر شده است، مجروحانی که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده و احتمال می رود مرگ آنها شمار کشته های سوانح امروز در خراسان شمالی را افزایش دهد.

برخورد کامیون با اتوبوس

 براثر برخورد يکدستگاه کاميون با يکدستگاه اتوبوس اسکانيا در محور مواصلاتي شهرستان "بجنورد به مانه و سملقان" استان خراسان شمالي 6 نفر کشته و 22 نفر نيز مجروح شدند.

جانشين فرماندهي انتظامي خراسان شمالي در اين رابطه افزود: صبح امروز در ساعت 50 : 3 دقيقه يکدستگاه کاميون بر اثر انحراف به چپ ناگهاني در محور مواصلاتي" شهرستان بجنورد به مانه و سملقان " استان خراسان شمالي با يکدستگاه اتوبوس اسکانيا بشدت برخورد کرد.

سرهنگ"قرايي" تصريح کرد: در اين سانحه دلخراش راننده کاميون بهمراه يک نفر از سرنشينان کاميون و راننده اتوبوس اسکانيا نيز بهمراه 3 نفر از مسافران به علت شدت جراحات وارده ناشي از تصادف در دم فوت کردند و 22 نفر از مسافران اتوبوس نيز به شدت مجروح که توسط عوامل امدادي به بيمارستان امام علي (ع) شهرستان بجنورد منتقل شدند.

جانشين فرماندهي انتظامي خراسان شمالي بيان داشت: كارشناسان پليس راه علت اين حادثه را بي مبالاتي راننده کاميون نسبت به اتوبوس اسکانيا به علت خواب آلودگي و انحراف به چپ اعلام كرده اند.

واژگوني اتوبوس ولوو در خراسان شمالي

بر اثر واژگوني يک دستگاه اتوبوس ولوو در محور"رباط قره بيل"استان خراسان شمالي 2 تن کشته و 10 تن مجروح شدند.

سرهنگ "عليرضا حسين زاده "سرپرست پليس راه خراسان شمالي با اعلام اين خبر افزود: در ساعت 40 : 4 دقيقه صبح امروز يك دستگاه اتوبوس ولوو در محور"رباط قره بيل" اين استان در حركت بوده كه از جاده منحرف و واژگون مي شود.

وي بيان داشت: در اين حادثه دو تن از سرنشينان اتوبوس به علت شدت جراحات وارده ناشي از واژگوني در دم فوت و 10 تن از مسافران اتوبوس نيز به شدت مجروح که توسط عوامل امدادي به بيمارستان امام علي (ع) شهرستان بجنورد منتقل شدند.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: كارشناسان پليس راه علت اصلي اين واژگوني را عدم توانايي راننده در کنترل وسيله نقليه به علت تخطي از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده اعلام کردند.

واژگونی مینی بوس در خراسان شمالی

همچنین  در تصادف دیگر که صبح امروز در دو راهی گرمه و جاجرم اتفاق افتاد یک دستگاه مینی بوس واژگون شد و در این حادثه نیز یک نفر کشته و 12نفر نیزمصدوم شدند.

همچنین خبر دیگری حاکی است در محور مشهد -بجنورد نزدیکی تونل باباامان  نیز برخورد یک کامیون به یک دستگاه پژو 405 یک نفر مجروح برجای گذاشت.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد.ف IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    0 0
    افتضاح مدیریتی برای مسئولان خراسان شمالی کی بود کی بود؟! من نبودم؛ ماشینم بود! تقصیر چرخ و جاده ام بود!(روح رانندگان)
  • رامان کرد IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    0 0
    جاده بجنورد - آشخانه واقعا خطرناکه!
  • حسنی IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
    1 0
    این دست آورد بزرگ را به آقای آخوندی وزیر راه و شهرسازی تبریک می گوئیم. آقایان نماینده باز هم از استیضاح تفره میروند؟