20 میلیارد ریال برای تکمیل سد پیله سحران اردبیل اختصاص یافت.

اختصاص 20 میلیارد ریال برای تکمیل سد پیله سحران اردبیل

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایسنا، جواد زنجانی فرماندار اردبیل در بازدید از پروژه‌های عمرانی و کشاورزی شهرستان اردبیل از اختصاص 20 میلیارد ریال برای تکمیل سد پیله سحران اردبیل خبرداد و گفت: با اختصاص این مبلغ مابقی کارهای این پروژه از جمله دیوارکشی و لایروبی سد در مدت یک فصل کاری انجام خواهد گرفت.
وی بیان کرد: با تکمیل این پروژه زمین‌های کشاورزی روستاهای کمی‌آباد، رضی‌آباد و نیار در فاز اول و در 1200 هکتار تحت آبیاری تحت فشار قرار خواهد گرفت.
زنجانی با اشاره به اهمیت آب زراعی افزود: در فاز اول 16 میلیارد ریال برای لوله‌گذاری آبیاری تحت فشار در اراضی زراعی روستاهای اطراف سد هزینه شده و فاز دوم آن نیز در حال مطالعه و اجراست.
وی بیان کرد: درصورت بهره‌برداری از فاز دوم نیز 1800 هکتار زمین زراعی تحت پوشش آبیاری تحت فشار ومدرنیزه قرار خواهد گرفت که می‌تواند برای استفاده مناسب از آب و صرفه‌جویی مفید واقع شود.
زنجانی از پل‌های زیرگذر در حال اجرای کمی‌آباد نیز بازدید کرد و گفت: برای چهار بانده کردن 11 کیلومتر جاده از طرف خروجی اردبیل به طرف هیر و دو دهنه پل زیرگذر و نصب تجهیزات ایمنی 140 میلیارد ریال هزینه شده که به زودی این پروژه‌ها افتتاح خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.