یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: خط قرمزهای نظام مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گیرد و پا را از حریم‌های قانونی فراتر نگذارند.

خط قرمز‎های نظام در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
 محمد اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا،اظهار کرد: فراهم کردن زمینه حضور برای وابستگان به عوامل فتنه که کشور را به هرج و مرج کشیدند به هیچ عنوان پسندیده نیست و عدم ایجاد این زمینه در فضای مجازی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: میدان دادن به این افراد باعث تشویق و ترغیب آن‎ها به ادامه فعالیت می‌شود و به همین دلیل پسندیده نیست.

اسماعیلی تصریح کرد: دستگاه‎های ذی‌ربط باید سلامت فضای مجازی را پیگیری کرده و در صورت مشاهده فعالیت افراد متخلف مراتب امر را پیگیری کرده و برخورد قانونی با کسانی که قوانین را نقض کرده‌اند صورت گیرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ملت ایران مردم آگاه و همیشه در صحنه‎ای هستند که نمونه بارز آن‎ها حضور فعال در خلق حماسه 9 دی بود و با جدیت در حفظ حریم‎های نظام خود را ملزم و مسئول می‌دانند.

اسماعیلی با بیان این‌که «باید اهمیت حفظ نظام به نسل جدید یادآوری شود» گفت: مردم و مسئولان دوشادوش هم باید برای پاس‌داشت خون‎هایی که برای انقلاب و نظام ریخته شده است تلاش کنند و اهمیت حفظ آن را به نسل سوم و چهارم انقلاب تبیین کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.