قدس آنلاین:مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از ایجاد 70 مرکز نیکوکاری جهت شناسایی نیازمندان استان خبر داد.

ایجاد 70 مرکز نیکوکاری در خراسان شمالی

حسین پور در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین ازبجنورد، گفت: شبکه های مردمی با هدف گسترش فرهنگ انفاق و نوعدوستی  در استان راه اندازی شده است.

وی افزود : در کنارهر مسجد دفتر راه اندازی و با یک نیروی متخصص قراداد بسته شده  که با همکاری معتمدین و هیئت امنای مسجد افراد نیازمند را شناسایی کنند.

حسین پور افزود: با فعال شدن مراکز نیکوکاری در سطح استان، بانک اطلاعاتی جامعی از نیکوکاران و نیازمندان در اختیار این نهاد قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: برای کاربردی تر شدن  خدمات وفعالیت ها بهتر است به مرور امور کمیته امداد به این مراکز واگذار شود تا به این ترتیب با حضور مردم کارها سرعت بیشتری بگیرد.


وی با تاکید بر مهندسی نیاز محرومین در هر محله توسط شبکه های نیکوکاری گفت: پیوند نیاز محرومین با خیرین می تواند در پیشبرد اهداف این شبکه ها که خدمت رسانی صادقانه وتوانمند سازی خانواده ها است موثر باشد.


حسین پور در ادامه بر لزوم تشخیص به موقع نیاز خانواده های ساکن در محله ها تاکید کرد و ادامه داد: بهتر است قبل از اینکه محرومین به این مراکز مراجعه کنند خود اعضای هیات عامل به موقع نیاز محرومین را  شناسایی کنند.
وی خطاب به کلیه مسئولان مراکز نیکوکاری گفت: برای صرفه جویی در وقت وهمچنین رفع نیاز به موقع از محرومین ، پروسه های اداری را کوتاه کنید تا مردم زودتر به نتیجه برسند.

وی تصریح کرد : در حال حاضر بیش از 20 مرکز نیکوکاری در محلات و روستا های بجنورد در حال فعالیت وخدمات رسانی است.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.