قدس آنلاین : رییس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان از حضور این سازمان در نمایشگاه شکوه مجاهدت به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

حضور بسیج رسانه در نمایشگاه شکوه مجاهدت

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، رضا صفری با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری .... گفت: این نمایشگاه به مناسبت هفته بسیج در ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان برگزار خواهد شد و بسیج رسانه اصفهان در غرفه ای بالغ بر 30 متر حضور پیدا کرده است.

وی افزود: در این نمایشگاه هر روز یکی از مدیران مسوول و سردبیران رسانه های استان اصفهان حضور خواهند داشت و آماده مشاوره و پاسخ به سوالات مراجعان و بسیجیان را خواهند داشت.

رییس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان با بیان اینکه با توجه به نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ادامه داد: در این راستا در دو نشست خبری به ابعاد فعالیت اقشار مختلف بسیج در این زمینه ها خواهیم پرداخت.

وی ادامه داد: بسیج رسانه با توجه به نقش تاثیرگذار خود در انسجام جبهه گفتمان انقلاب اسلامی رسانه ها در این نمایشگاه به ارائه فعالیت ها و دستاوردهای خود واهد پرداخت.

رضا صفری حضور خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران بسیجی را در این نمایشگاه از دیگر برنامه ها عنوان نمود ادامه داد: در حال حاضر رسانه ها و اصحاب رسانه ها از نقش قابل توجه و تاثیرگذاری برخوردار هستند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان تصریح کرد: این نمایشگاه از 30 آبان الی 6 آذر از ساعت 9 الی 12 و 15 الی 20  پذیرای علاقمندان می باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.