حسین پورحسین: قدس ویژه خراسان - همایش «اقتدار طلاب و روحانیون بسیجی» با حضور جمعی از روحانیان و طلاب بسیجی در سالن اجتماعات دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد.

استکبار از فرهنگ بسیجی وحشت کرده است

جانشین ولی فقیه در سپاه پاسداران در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته از نهضت امام حسین(ع) است، زیرا امام حسین(ع) عالمانه و عامدانه به استقبال شهادت رفت.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حاج صادقی با بیان اینکه آنچه انقلاب ما را تداوم بخشید، فرهنگ بسیجی بود، افزود: بسیجی کسی است که یاد گرفته جان و مال و آبرو بدهد، اما دین خود را ندهد.

وی ادامه داد: بسیج تضمین کننده نظام ولایت است و بقای دین امام حسین(ع) به شهادت و ایثار است و برای رسیدن به راه شهدا باید شهادت نامه حسین(ع) را بخوانیم.

جانشین ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: 35 سال از پیروزی انقلاب می گذرد و عقب نشینی دشمنان اسلام برای این است که بسیجی ها و طلاب بسیجی پیرو راه حسین(ع) بوده و با فرهنگ بسیجی اقتدار اسلام را به جهانیان دیکته کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی جبهه حق و باطل را جبهه ای خواند که با ورود به آن انسانها محک می‌خورند و در وضعیت جنگ است که جلوه های اعتقاد و ایمان و از خودگذشتگی عیان می‌شود.

وی افزود: آدمها در زمان آرامش غربال نمی شوند و باید در میدان جنگ آنها را محک زد.

وی دوستی با دشمن را خطرناک برشمرد و افزود: از دشمن نباید انتظار داشت که دشمنی نکند، زیرا کار دشمن برنامه ریزی برای از بین بردن اعتقادات ماست.

وی ادامه داد: دشمن به ما دوستی و محبتی ندارد و با دشمن نباید دوستی نشان داد وباید دست دشمن را خوانده و از مکر آنها غافل نشویم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، جایگاه طلبه های بسیجی را بسیار مهم توصیف کرد و افزود: طلبه های بسیجی باید عملیات دشمن را خنثی کرده و فریب افکار پلید آنها را نخورده و باور کنند که انقلاب اسلامی جبهه ای است که ایرانی، لبنانی، فلسطینی و شیعه و سنی ندارد و همه در مقابل وهابی ها و فتنه گران و ضد انقلاب و صهیونیستها در یک سنگر قرار دارند.

وی افزود: سنگرنشینان در جبهه استکبار محور عملیاتش را در جنگ نرم و مقابله با فرهنگ بسیجی قرار داده است و آنها از فرهنگ بسیجی وحشت کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حاج صادقی با تأکید بر اینکه بسیجی ترمز ندارد، گفت: باید این فرهنگ را توسعه و گسترش دهیم و بسیجیان کسانی هستند که زمینه ساز ظهورند و سهمی در فراهم کردن فرج آقا امام زمان(عج) دارند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها به هر کجا که می روند، با شعار مرگ بر آمریکا روبه رو می شوند، گفت: سنگ بچه های فلسطینی تبدیل به موشک های دور برد شده و آمریکایی ها و استکبار جهانی به این جمع بندی رسیده اند که جبهه انقلاب اسلامی با جنگ شکست نمی خورد و آنها با جنگ فرهنگی برای ضربه زدن به نرم افزارهای انقلاب که جوانان بسیجی هستند، درصدد برآمده اند که جان انقلاب را از ما بگیرند، اما جبهه انقلاب با همه مشکلات پیروز است و از دیوار سفارتخانه ها بالا رفته آنجا را به آتش می کشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.