وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه روز شنبه اول آذرماه از پشت صحنه فیلم «360 درجه» به کارگردانی سام قریبیان بازدید کرد و با عوامل این فیلم به گفتگو پرداخت.

وزیر ارشاد چه قولی به فرامرز قریبیان داد
به گزارش ایسنا، علی جنتی به همراه علی مراد خانی، معاون هنری وزارت ارشاد شامگاه روز شنبه اول آذرماه به طور سرزده از پشت صحنه فیلم «360 درجه» به کارگردانی سام قریبیان بازید کردند و با فرامرز قریبیان بازیگر پیش کسوت سینمای ایران و تهیه کننده این فیلم به گفتگو پرداختند.

در این دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نزدیک در جریان روند تولید این فیلم قرار گرفت و با عوامل فیلم گفتگو مختصری داشت.

فرامرز قریبیان، تهیه کننده فیلم «360 درجه» ضمن خوشامدگویی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تشکر از او به واسطه حضورش در سر صحنه فیلم، در خصوص جزییات تولید فیلم «360 درجه» توضیحاتی را ارائه کرد.

در این دیدار قریبیان ضمن گلایه از سازمان سینمایی خطاب به وزیر ارشاد گفت: این فیلم جز آثار سینمای مستقل است که بدون هیچ هزینه دولتی ساخته شده و در ابتدای امر قرار بوده است که یکی از نهادهای وابسته به سازمان سینمایی بودجه‌ای را در اختیار این فیلم قرار دهد و تا به امروز این اتفاق حادث نشده و فیلم «360 درجه» بدون هیچ حمایتی از سوی سازمان سینمایی جلوی دوربین رفته و یک اثر مستقل است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار پس از شنیدن صحبت‌های فرامرز قریبیان، قول مساعدت به این پروژه سینمایی را به بازیگر پیش‌کسوت سینمای ایران داد و از ساخت فیلمی با مضمون اجتماعی ابراز خوشحالی کرد.

علی جنتی با سام قریبیان کارگردان این پروژه سینمایی و کوهیار کلاری مدیر فیلمبرداری هم به گفتگو پرداخت و برای این کارگردان جوان سینمای ایران آرزوی موفقیت کرد.

میلاد کی مرام بازیگر فیلم هم در این دیدار حضور داشت و با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به گفتگو پرداخت.

فیلمبرداری نخستین فیلم بلند سام قریبیان در خیابان‌های تهران ادامه دارد و تا به امروز اکثر بازیگران این فیلم جلوی دوربین کوهیار کلاری رفتند.

«360 درجه» نخستین فیلم سام قریبیان در مقام کارگردان است که تهیه کنندگی آن برعهده فرامرز قریبیان بازیگر و کارگردان باسابقه سینمای ایران است.

فیلم «360درجه» از مضمونی اجتماعی برخوردار است و نخستین حضور آن در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر خواهد بود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: راز و رمز حقیقی جهان در آن چیزی است که آشکار است، نه پنهان.

بازیگران: (به ترتیب حروف الفبا) علیرضا آرا، امیر آقایی، ناصر آقایی، حبیب اسماعیلی، پریناز ایزدیار، میترا حجار، رضا رویگری، بهاره رهنما، حسین سلیمانی، مسعود فروتن، احسان کرمی، بابک کریمی، میلاد کی مرام، حامد مدرس، امیر وطن زاد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.