قدس آنلاین:دبیرشورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی گفت: این شورا اولویت های راهبردی کارگروه سبک زندگی و راههای تقویت بنیان خانواده پایدار و موفق تدوین کرده است.

الویت های راهبردی کارگروه سبک زندگی و راههای تقویت بنیان خانواده پایدار  تدوین شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ازبجنورد، حسین ثابت قدم وحید با بیان این مطلب اظهار داشت: تقویت و تحکیم نهادخانواده، آموزش ضمن خدمت کارکنان، تقدیرو تحسین خانواده های موفق با تعیین شاخص های علمی، بزرگداشت روز خانواده و افزایش خدمات مشاوره را از مهمترین این اولویت ها ذکر کرد.

وی تحکیم بنیان خانواده با استفاده از ظرفیت رسانه ملی، ترویج و تشکیل و تحکیم و تعالی خانواده در مساجد، گسترش آموزش به والدین در امرانتخاب همسر، فرزند پروری،آیین همسرداری و..، تهیه کتب آموزشی با محتوای راههای تحکیم بنیان خانواده متناسب تمام مقاطع تحصیلی، برگزاری دورهای آموزشی تخصصی و مشاوره دینی و روانشناسی را از جمله اولویت ها بیان کرد.

ثابت قدم وحید گسترش آموزش به خانواده از طریق استفاده از آموزش های حضوری و غیر حضوری، آموزش مبنایی و محتوایی به دانشجویان و تهیه سرفصل های آموزشی با موضوع مربوطه، افزایش خدمات مشاوره و راهنمایی برای افراد جامعه هدف و افزایش توانمندی جامعه هدف را از دیگر این اولویت ها برشمرد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.