وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در زمان بیماری مقام معظم رهبری ۴۰۰ میلیون پیامک در میان مردم برای آرزوی سلامتی ایشان مبادله شد.

۴۰۰ میلیون پیامک برای آرزوی سلامتی رهبری/ بسیجیان فساد شبکه‌های اجتماعی را کاهش دهند

به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی صبح امروز در جمع بسیجیان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ابزارهای بومی در توسعه فضای مجازی خواستار ایجاد نهضت تولید محتوای فضای مجازی توسط بسیجیان شد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۷ شبکه اجتماعی داخلی مبتنی بر توانایی های بومی در کشور پیاده سازی شده است، افزود: بنا داریم سرورهای میزبانی کننده این سایت ها را در داخل کشور حمایت کنیم.

واعظی با بیان اینکه حضور بسیجی ها در فضای مجازی می تواند موثر واقع شود، افزود: بسیجیان می توانند با حضور در شبکه های اجتماعی داخلی و نهضت تولید محتوا، فساد موجود در این شبکه ها را کاهش دهند.

وزیر ارتباطات بر جایگاه بسیج و تفکرات بسیجی در کشور تاکید کرد و گفت: فرهنگ بسیجی را باید نهادینه کنیم.

وی با اشاره به وجود تفرقه هایی که داعش در دین اسلام و کشورهای عراق و سوریه ایجاد کرده است، گفت: این حکومت در پی تخریب بیداری اسلامی است که از سال ۵۷ در کشورهای اسلامی شکل گرفته است.

واعظی در خصوص مذاکرات هسته ای ایران و جزئیات آن نیز گفت: توفیقاتی که آقای ظریف و تیم مذاکره کننده وی در وین به دست آورده اند بسیار ارزشمند است و قرار بر این است که تا دو طرف به توافق جامع دست پیدا نکرده اند، جزئیات این مذاکرات اعلام نشود چرا که دشمنان زیادی در کمین هستند.

واعظی با بیان اینکه مذاکرات هسته ای ایران تحت رهبری های مقام معظم رهبری و پشتیبانی شخص رئیس جمهور و حمایت های مردم بوده، تاکید کرد: این مذاکرات موجب سربلندی ایران و ارتقای جایگاه ما در دنیا و منطقه خواهد بود.

وزیر ارتباطات در پیش بینی خود از قیمت های بازار با توجه به نتایج مذاکرات هسته ای، گفت: فضایی که طی چند روز اخیر به وجود آمده حاکی از اثرات مثبت بر روی بازار است و به نظر می رسد اغلب کشورها و شرکت های خارجی مشتاق همکاری در عرصه های مختلف با ایران باشند.

وی با اشاره به تورم ۲۳ درصدی در کشور، گفت: امیدواریم با انجام این مذاکرات، تورم کاهش پیدا کرده و رونق اقتصادی به کشور بازگردد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.