سامی یوسف گفت: به همراه گروه موسیقی‌ام، ۱۰ بهمن ماه به ایران خواهم آمد و ۱۲ بهمن ماه نخستین کنسرتم را در تهران اجرا می‌کنم.

سامی یوسف:۱۲بهمن نخستین کنسرتم را در ایران برگزار می‌کنم/ می‌خواهم برای اولین بار به زیارت امام رضا(ع) بروم
  •  

سامی یوسف در گفتگو با دانشجو اعلام کرد: به همراه گروه موسیقی، 10 بهمن ماه به ایران خواهیم آمد و 12 بهمن ماه نخستین کنسرتم را در تهران اجرا خواهم کرد.

هم چنین سامی با تکذیب برخی اخبار درخصوص مبلغ قرارداد خود تصریح کرد: قیمت های مطرح شده به هیچ عنوان صحت نداشته و مبلغ قرارداد کنسرت ها، از خواننده های ایرانی نیز پایین تر است.

سامی یوسف بااشاره به اینکه در سفر به ایران خود به آرزوی خود رنگ تحقق می‌بخشد، تصریح کرد: در مدتی که در ایران هستم، می خواهم حتما به زیارت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در مشهد بروم و این اولین زیارت من از امام هشتم شیعیان خواهد بود. همچنین مسجد مقدس جمکران یکی دیگر از اولویت هایی است که به زیارت آن خواهم رفت.

سامی یوسف هم چنین با اشاره به دومین اجرای خود در ایران اعلام داشت: به درخواست خودم دومین کنسرتم در ایران در شهر تبریز خواهد بود و  15 بهمن ماه در تبریز برای شهروندان آذری ترانه‌ بر روی صحنه می‌روم.

وی در ادامه با بیان اینکه تمامی کنسرت‌ها در سالن‌های با ظرفیت بالای 800 نفر برگزار می‌شود افزود: قرار است 17 بهمن ماه در شیراز، 19 بهمن ماه در جزیره کیش، 20 بهمن ماه در اراک برای هموطنان و موسیقی دوستان ایرانی خود برای اجرای کنسرت به روی صحنه برویم.

سامی یوسف با اشاره به همراهی بابک رادمنش در این کنسرت ها اعلام داشت: با توجه به همزمان شدن کنسرت دوم در تهران که در روز 21 بهمن ماه همزمان با روز نیروی هوایی برگزار می‌شود،‌احتمالا  بابک رادمنش قطعه «خلبانان» خود را، در این کنسرت بازخوانی می‌کند.

سامی یوسف در پایان اظهار داشت: بعد از هماهنگی های لازم با شرکت های تبلیغاتی، فروش بلیط کنسرت از 15 دی ماه شروع می‌شود که جزئیات آن را به زودی اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.