یک مقام مسئول با تایید اینکه افزایش ۳۰درصدی قیمت نان از اول آذر مصوبه هیات وزیران است، گفت: دولت بنا به مصالحی فعلاً جلوی ابلاغ و اجرای این مصوبه را گرفته است.

دولت تا اطلاع ثانوی جلوی مصوبه افزایش ۳۰درصدی قیمت نان را گرفت

به گزارش تسنیم، علیرغم تمام تکذیب‌هایی که مسئولان دولتی و غیر دولتی طی یک ماه اخیر در خصوص تصویب افزایش قیمت نان داشتند، اما امروز به ناگاه مصوبه رسمی هیات وزیران مبنی بر افزایش 30 درصدی قیمت نان از اول آذر سال 93 منتشر شد.

این در حالی است که این مصوبه هنوز به نانوایی ها ابلاغ نشده و افزایش 30 درصدی قیمت نان هم رسماً از اول آذر عملیاتی نشده است.

خبرنگار تسنیم پیگیر دلایل تصویب این مصوبه و عدم ابلاغ و اجرای آن از مسئولان مربوطه شد که یک مقام مسئول در این باره با تائید وجود این مصوبه در دولت گفت: دولت بنا به مصالحی فعلاً جلوی ابلاغ و اجرای این مصوبه را گرفت.

به گزارش تسنیم، هیات وزیران در تاریخ 14 آبان 93 تصویب کرده است، "قیمت انواع نان از اول آذر ماه 1393، حداکثر به میزان 30 درصد جهت جبران تعدیل قیمت گندم و افزایش سایر هزینه های دو سال اخیر کارخانجات آسیابانی و نانوایی ها نسبت به قیمت های رسمی و مصوب سال 1392 در سراسر کشور افزایش می یابد."
بر اساس این مصوبه، "قیمت فروش گندم از اول آذر ماه 1393 برای نانوایی های یارانه ای درب سیلو و انبارهای تحت اختیار شرکت بازرگانی دولتی ایران سراسر کشور از قرار هر کیلوگرم (650 / 6) ریال تعیین می شود و برای سایر متقاضیان گندم، براساس قیمت تمام شده محاسبه می شود."

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.