فرمانده نیروی انتظامی گفت: بسیج عنصر بیمه کننده نظام است و شکست تکفیری ها در عراق با الگوگیری از بسییجیان آغاز شده است.

شکست تکفیریها با الگوگیری از بسیج آغاز شده است

به گزارش ایرنا، سردار «اسماعیل احمدی مقدم» در تجمع حماسی و نمایش اقتدار بسیجیان در پارک لاله تهران اظهار داشت: انقلاب ما ادامه و امتداد نهضت عاشورا و اباعبدالله الحسین(ع) است.امام خمینی(ره) پرچم فرو افتاده را بلند کرد و دست استکبار و قدرت های جهان را قطع کرد.


فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه باید برای دفاع همیشه آماده بود، افزود: امام(ره) این انقلاب اسلامی و مردمی را با فرمان تشکیل بسیج بیمه کرد. این مقام ارشد انتظامی گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی هوشمندانه این نهاد باشکوه را ایجاد کرد و ظرفیتی برای دفاع از انقلاب و استمراری برای حضور مردم پدید آورد،بسیج نهاد جدیدی است که امام پایه گذاری کرده است.

وی بیان داشت:بسیجیان حقیقت انقلاب ما هستند، بسیج تبلور فداکاری، استقامت و از خودگذشتگی برای اسلام است.

فرمانده نیروی انتظامی دفاع داوطلبانه را یکی از کارهای بسیج دانست و گفت:دهه اول انقلاب دفاع در میدان نبرد بود اما در ادامه بسیج با نظر حضرت امام (ره) در ادارات و دانشگاه ها گسترش یافت و با نظر مقام معظم رهبری بسیج در میدان های اجتماعی، فرهنگی و سازندگی شکل گرفت.

سردار احمدی مقدم در ادامه افزود: بسیج هم اکنون دفاع در برابر جلوه های گوناگون شیطان را برعهده گرفته است، شیطانی که یک روز در قالب سپاهیان صدام و روز دیگر از در فریب با رسانه های رنگارنگ با جلوه های مختلف برای اغوا و فریب جوانان وارد میدان شده است، اگر بسیج نبود انقلاب نمی توانست با اقتدار باقی بماند.

وی اظهارداشت: بسیج عنصر بیمه کننده نظام است و الگو گیری از بسیج موجب نجات عراق، سوریه و لبنان در برابر توطئه ها شده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تکفیری ها که در جهت تخریب اسلام حرکت می کنند شکستشان به دست بسیجیان و الگوی گیری از سازمان بسیج مردمی آغاز شده است، همین الگوی بسیج در سوریه جلوی جبهه رنگارنگ پول، سلاح و تزویر مقاومت می کند.

وی افزود: در لبنان و غزه نیز همین الگوست و جوانان با اراده پولادین دل به خدا بسته و در میادین حاضر شده و در برابر ارتش های حرفه ای حضور یافته اند و مقاومت می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی ابزار و سلاح را برای مبارزه لازم دانست، ادامه داد: شرط کافی روحیه و شجاعت برای کسی است که سلاح را به دست می گیرد.

احمدی مقدم بسیج را نهاد ومشخصه مردمی بودن نظام دانست و اظهار داشت: بسیجی نیرویی کم هزینه و پر فایده است در هر میدانی برای فداکاری آماده است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور افزود: دشمن تلاش می کند اراده مردم را با تحریم، تبلیغ، تفرقه و سیاه نمایی بشکند تا از مواضع خود عقب نشینی کنند تا بخشی از اموال مصادره شده را با هزار قید و شرط به ما برگرداند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: جبهه دیپلماسی جبهه ای بسیجی است و آنها نیز در برابر دشمن ایستادگی می کنند توفیق ما در مذاکرات برداشتن نقاب نفاق از چهره دشمن است.

سردار احمدی مقدم موضوع هسته ای را بهانه ای بیش ندانست و ادامه داد: می گویند هرچه ما از ایران خواسته ایم موافقت کرده و انجام داده اما باز هم می خواهیم تا هفت ماه دیگر این مذاکرات را ادامه دهیم.

وی با اشاره به سخنان برخی از مقامات ارشد کشورهای همسایه، گفت: آنها افتخار می کنند که تکیه گاه آنها ایران است، در این سه سال با وجود تحریم ها نقش ایران بیش از گذشته برجسته شده است.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: شرط اساسی برای اینکه در این مسیر به درستی حرکت کنیم و اراده دشمن را بشکنیم تمسک به ریسمان ولایت است.

سردار احمدی مقدم با اشاره به رفتار تکفیری ها، گفت: آنان به ظاهر برای دفاع از اسلام بزرگ ترین فجایع را خلق می کنند، به اسم اهل سنت بیشترین ضربه را به آنها می زنند،برادران اهل سنت ما در عراق و سوریه آواره هستند.

سردار احمدی مقدم با بیان اینکه جریانهای فریب خورده همه حوادث منطقه را با پول های نفتی و نقش مزورانه و با ظاهر دفاع از اهل سنت رقم می زنند به نشست بزرگان اسلام و جهان در قم اشاره کرد و گفت: همه علما اذعان کرده اند که این حرکت تکفیری ها انحرافی است.

وی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی نمادی برای اقتدار اسلامی و مبارزه با ظلم و کنار زدن پرده از چهره منافقانه استکبار است.

فرمانده نیروی انتظامی ارتباط با ولایت را یکی از ویژگی های اصلی بسیج دانست و گفت: رهبر ما همان است که پرچم امام خمینی(ره) و امام حسین(ع) را بر دوش دارد و عامل اساسی پیشرفت ماست.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.