قدس آنلاین- تبریز: رئیس هیات کشتی آذربایجان‌شرقی گفت : در المپیک 2016 برزیل یونس سرمستی و پرویز هادی مدال آوری خواهند کرد.

تبریز برای میزبانی رقابت‌های کشتی بین المللی جام تختی آمادگی دارد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، اکبر وظیفه خواه اظهار کرد: یونس سرمستی و پرویز هادی 2 امید استان و ایران برای کسب مدال در سبک وزن و سنگین وزن تیم کشتی آزاد کشورمان هستند و با حمایت از این قهرمانان شاهد مدال آوری کشتی گیران در المپیک 2016 و بازیهای آسیای جاکارتا خواهیم بود.

وی هدف مهم هیات کشتی استان را استعدادیابی دانست و افزود : از 3 سال گذشته پروسه استعدادیابی در کشتی استان آغاز شده و این روند با اجرای طرح استعدادیابی در استان سرعت بیشتری خواهد گرفت.

وطیفه خواه در ادامه بیان داشت : برای نشان دادن توان تیم نوجوانان استان آمادگی خود را برای حضور در رقابتهای کشتی جام مشفق عیسی اف آذربایجان در شهر باکو و میزبانی اردو های تیم ملی نوجوانان و جوانان کشورمان در شهر های تبریز و میانه را در رشته های آزاد و فرنگی به فدراسیون کشتی اعلام داشته ایم.

وی افزود : بر اساس دستور دکتر جبارزاده استاندار آذربایجانشرقی برای برگزاری رقابتهای مهم بین المللی در صورت انصراف کرمانشاه از میزبانی رقابتهای کشتی بین المللی جام جهان پهلوان تختی ، هیات کشتی آذربایجانشرقی امادگی میزیانی را دارد و این امر به فدراسیون کشتی اعلام شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.