قدس آنلاین: فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: بسیجیان این استان با لبیک به ندای رهبر در خصوص جنگ نرم دشمن تاکنون بیش از 30 هزار حلقه صالحین در استان تشکیل داده‌اند که روزانه فعالیت‌های قابل توجهی را انجام می‌دهند.

تشکیل30 هزار حلقه صالحین در راستای لبیک به ندای رهبر

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان،  سردار غلامرضا سلیمانی افزود: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون بیش از یک‌هزار و هشتصد طرح اقتصادی همراه با آموزش، مشاوره و ارائه تسهیلات به متقاضیان اجرای طرح‌ها آغاز شده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به تعداد گردان‌های بسیجی در استان اصفهان، عنوان کرد: در حال حاضر بیش از 200 گردان در قالب بیت‌المقدس، امام علی (ع)، امام حسین (ع) و الزهرا (س) سازماندهی شده‌اند.

وی متذکر شد: امروز شجره طیبه بسیج به الگوی مقاومت ملت‌های منطقه در مقابل استکبار جهانی تبدیل شده و باید توجه داشته باشیم که تفکر بسیجی الهام گرفته از تفکری الهی است و در واقع فعالیت بسیجیان به گونه‌ای فعالیتی خدایی است.

سلیمانی با اشاره به فعالیت بسیجیان استان اصفهان در دوران 8 سال دفاع مقدس، عنوان داشت: از 23 هزار شهید استان اصفهان 13 هزار نفر از آنها بسیجی بوده‌اند و این افتخار بزرگی برای این قشر از جامعه است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.