برخي ليدرهاي استقلال دراقدامي عجيب به متعصب ترين بازيكن تيم شان فحاشي وتوهين كرده اند كه اين مسئله موجب شده آندو خواستارجدايي ازاستقلالب اشد و مديرعامل اين باشگاه هم جدايي را به نفع او بداند...

 جدايي تيموريان قطعي شد/توهين ليدرها به ستاره استقلال دردسازشد

به گزارش قدس آنلاين، به دنبال توهين برخي ليدرها درحين تمرين استقلال به آندرانيك تيموريان و به كاربردن الفاظ ناشايست عليه او خانواده اش اين بازيكن خواستارجدايي ازاستقلال شده است و مديرعامل باشگاه استقلال هم نمي خواهد آندو دراين شرايط دراستقلال باشد. افشارزاده دراين باره گفت:«  با توجه به مسائل و مشکلاتی که تیموریان داشت، جلسه‌ای برگزار کردیم. تیموریان در این جلسه اعلام کرد با توجه به حوادث به وقوع پیوسته در تمرینات که منجر به بی‌احترامی به من و خانواده‌ام شده است، حضورم در باشگاه غیرممکن است زیرا تحمل این مسائل را ندارم. من با او صحبت کردم و از او فرصت خواستم تا این موضوع را در جلسه هیات مدیره که روز یکشنبه برگزار می‌شود، مطرح کنم تا علاوه بر این موضوع وضعیت مالی تیموریان نیز مشخص شود. بنابراین بعد از مطرح کردن این موضوع در هیات مدیره، جلسه دیگری با تیموریان برگزار خواهیم کرد.»

حال بايد ديد كه چه كساني درحين تمرين استقلال به آندو توهين كرده اند و ازكجا خط گرفته اند كه اين گونه عليه متعصب ترين بازيكن فوتبال ايران فحاشي مي شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.