قدس آنلاین:فرمانده سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه مبنای عزت ما در انقلاب اسلامی اطاعت از ولایت فقیه است، افزود: ما اعلام می‌کنیم که بسیجی جان فدای اسلام و ولایت فقیه است.

مبنای عزت در انقلاب اسلامی اطاعت از ولایت فقیه است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ازبجنورد، سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده، در تجمع بزرگ طلایه‌داران ایثار و جهاد، افزود: بسیج در حال حاضر در جای جای جغرافیای جهان مستقر شده است.

وی ادامه داد: امروز بیش از 330 هزار عضو بسیج در خراسان شمالی وجود دارد که 37 درصد از جمعیت استان را تشکیل می‌دهد، استان دارای 22 قشر تخصصی بسیج است که از همه آحاد جامعه در آن عضویت دارند.

یوسفعلی‌زاده ادامه داد: حوزه اقتصاد مقاومتی و مقابله با مهاجمین اقتصادی یکی از دل‌مشغولی‌های بسیجیان است، ایران هیچگاه برای نان و آب سازش نخواهد کرد و زیر بار ظلم نمی‌رود، اقتصاد مقاومتی راه خروج از تحریم است و هر خانه باید یک کارخانه شود.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی نیز گفت: بسیجی کسی است که جان می‌دهد اما هیچگاه از اصول خود کوتاه نمی‌آید، بسیج برای حفظ رسالت‌هایی که برای خود در نظر گرفته است همچون رسالت حمایت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام و ولایت فقیه، گاه در نبرد سخت و گاه در میدان جنگ نرم خوش درخشیده است.

حجت‌الاسلام قدرتی، بیان کرد: اگر مسئولان دلسوز نظام جمهوری اسلامی هستند که هستند در تمام عرصه‌های فرهنگی، نظامی و اقتصادی بسیج را در صحنه داشته باشند. قدرتی گفت: امروز شاید دشمن به‌طور نسبی در بعضی موارد برای ضربه زدن به کشور امیدواری‌هایی پیدا کرده باشد اما با وجود سد محکم و نفوذناپذیر بسیج، یک گام هم موفق نشده است.

وی همچنین بیان کرد: به دلیل وجود فرهنگ بسیجی در جامعه امروز کنسرت‌ها که فسادآفرین هستند نمی‌توانند جامعه را مسموم کنند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.