مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه گفتمان انقلاب و ولایت نظام‌های فکری استکبار را به چالش کشیده است، گفت: دلایل مخالفت و مبارزه طاقت‌فرسای آمریکا و دیگر هم‌پیمانانش با ما به خاطر گفتمان انقلاب است.

سردار شریف:گفتمان انقلاب و ولایت نظام‌های فکری استکبار را به چالش کشیده است

 سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه صبح امروز در همایش استانی بسیج و رسانه در بوشهر با اشاره به عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن، گفت: یکی از بزرگترین مشکلات ما داشتن اساتید عملیات روانی برجسته است که در جهت منافع اصولی نظام جمهوری اسلامی استعداد خود را به کار نمی‌گیرند و به خاطر اختلافات سیاسی سعی می‌کنند به جای تهاجم به دشمن نقش منفی داشته باشند.

وی افزود: بالای 80 درصد فعالیت روانی دشمن علیه ما تولید کسانی است که در داخل به عنوان اساتید این حوزه قلم می‌زنند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه تأکید کرد: این گناه نابخشودنی است و یک جفاست که برای رسیدن به پُست و مقام، به داشته‌های عظیم این ملت خیانت کنیم.

شریف در ادامه تصریح کرد: بی‌بی‌سی پشت پرده علیه ایران کارهای زیادی انجام می‌دهد و این هنر ماست که پشت صحنه فعالیت دشمن را افشا کنیم.

وی افزود: تأثیر گفتمان در افکار عمومی فوق‌العاده تعیین‌کننده است و در جغرافیای واحد هم می‌تواند انشقاق ایجاد کند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به گفتمان کمونیسم و لیبرال، یادآور شد: بعد از به وجود آمدن گفتمان انقلاب اسلامی شرق و غرب با ما به مخالفت برخاستند و این سؤال مطرح است که چرا این همه رسانه‌های دشمن علیه انقلاب کار خبرسازی، سوژه‌یابی و عملیات روانی می‌کنند، زیرا یک گفتمان جدید که بر گرفته از آموزه‌های الهی و فطرت انسانی است به وجود آمده که می‌تواند دایره سلطه شرق و غرب را تحت تأثیر قرار دهد.

سردار شریف در ادامه تأکید کرد: نتیجه این گفتمان حاکی است که 35 سال جمهوری اسلامی یکی از کشورهای خبرساز دنیا بوده و روزانه اخبار زیادی توسط رسانه‌های بیگانه و معاند علیه کشور، نظام و ملت ما تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه گفتمان انقلاب و ولایت نظام‌های فکری استکبار که افکار عمومی را هدایت می‌کردند را به چالش کشیده است، گفت: دلایل مخالفت و مبارزه طاقت‌فرسای آمریکا و دیگر هم‌پیمانانش با ما به خاطر گفتمان انقلاب است و می‌دانند اگر این گفتمان فرصت بروز یابد، می‌تواند تمام مردم جهان را تحت تأثیر قرار دهد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه اظهار داشت: در حوزه رسانه می‌توانیم با هم‌افزایی و تلاش، آگاهی جامعه را بالا ببریم و چهره کارآمدی از نظام دینی به جامعه بشریت نشان دهیم.

شریف تصریح کرد: ما نسبت به 35 سال گذشته خیلی قدرتمندتر شده‌ایم اما در حوزه رسانه با دشمن فاصله داریم و باید تلاش کنیم این فاصله را از بین ببریم.

وی اضافه کرد: برخی اصول روانی دشمن ثابت است و می‌توان به معرفی چهره خشن از سپاه، شیعه و ایران اشاره کرد که در واقع این موضوع یک اصل ثابت در عملیات روانی دشمن است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در ادامه با بیان اینکه امروز برابری، عدالت، بهداشت، تحصیل، آموزش قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و رسانه‌‌ها باید این موضوعات را مورد توجه قرار داده و به موقع اطلاع‌رسانی کنند، افزود: نباید به جوانانی که اکنون قلم می‌زنند ایراد بگیریم بلکه باید تاریخ 35 سال گذشته و ترفندهای دشمنان را آموزش دهیم.

شریف با بیان اینکه ایران جزیره ثبات منطقه است، تأکید کرد: با این امنیت موجود نباید که کوچکترین کمبود و نارسایی را به یک معضل تبدیل کنیم. ما در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی مشکلاتی هم داریم و همانطور که استکبار دشمن ماست، فقر، بیکاری هم دشمنان ما هستند و باید تلاش کنیم با مدیرت جهادی آنها را نیز برطرف کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه الگو بودن جمهوری اسلامی در تمام ابعاد مد نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و باید تلاش کنیم جامعه‌ای مرفه، آباد، آزاد و سربلند باشیم، خاطر نشان کرد: در حوزه رسانه جوان و تازه کار هستیم اما در این عرصه شهید بابایی، همت و باکری خاص خودش را می‌خواهیم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.