در صفحه منتسب به امیر قلعه نویی که مورد هجوم کاربران ناراضی قرار گرفته این پیام منتشر شده است:«این صفحه تا اطلاع ثانوی فعالیتی ندارد! مردم بی فرهنگ و قدر نشناسی که توهین کردند را به خدا واگذار می کنیم!»


صفحه قلعه نویی تا اطلاع ثانوی در اینستاگرام تعطیل شد!

گروه ورزش : فعالیت فوتبالی‌ها در شبکه‌های اجتماعی به شکل عجیبی رو به افزایش است؛این روزها کافیست سری به شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب بزنید تا متوجه تکاپوی عجیب فوتبالی‌ها در فضای مجازی شوید،هرچند این مدل فعالیت‌ها در دنیای مرسوم است اما وقتی پای هواداران دو آشته فوتبال ایران به میان می‌آید ممکن است هر اتفاقی روی دهد تا جایی که برخی افراد نظیر امیر قلعه نویی به دلیل حجم بالای انتقادها مجبور می شوند صفحه کاربری خود را موقتا یا برای همیشه تعطیل کنند.

پس از اتفاقات دو هفته اخیر که منجر به شکست استقلال برابر پرسپولیس و حذف از رقابت‌های جام حذفی شد،هواداران ناراضی استقلال با مراجعه به صفحه قلعه نویی در شبکه اینستاگرام به شدت از عملکرد وی انتقاد کردند تا جایی که قلعه نویی یا نزدیکان وی تصمیم گرفتند این صفحه اختصاصی را از دسترس خارج کنند و با انتشار پیامی نارضایتی خود را به اطلاع مخاطبان‌شان برسانند.

در صفحه منتسب به امیر قلعه نویی که مورد هجوم کاربران ناراضی قرار گرفته این پیام منتشر شده است:«این صفحه تا اطلاع ثانوی فعالیتی ندارد! مردم بی فرهنگ و قدر نشناسی که توهین کردند را به خدا واگذار می کنیم!» اما بخش مهم این پیام به این جمله کنایه آمیز اختصاص دارد:« بروید دنبال مربی که 3 بار قهرمانتون بکنه....» البته جمله معروف امیر قلعه نویی هم در ذیل این پیام منتشر شده که عزت و ذلت دست خداست آمده تا این ذهنیت برای مخاطبان به وجود بیاید که پیام مذکور از سوی سرمربی خبرساز استقلالی‌ها منتشر شده است.

نکته قابل توجه دیگر در این ماجرا این بود که پیام منتشر شده از سوی حامیان قلعه نویی مورد حمایت قرار گرفت به گونه ای که تعداد قابل توجهی از دوستان قلعه نویی این متن را به عنوان متن برتر در صفحه خود به اشتراک گذاشتند. پس از این اتفاق برخی بازیکنان استقلال نیز در صفحات خود در این شبکه اجتماعی با انتشار مطالبی از سرمربی تیم خود حمایت کردند تا قلعه نویی در برابر منتقدانش تنها نماند.

بازیکنان استقلال در حرکتی کاملا خودجوش(!) عکس قلعه نویی را به عنوان کابوس پرسپولیسی‌ها منتشر کردند و مدعی شدند استقلال انتقام سختی از رقیب سنتی ‌اش و منتقدان خواهد گرفت و با قهرمانی در پایان فصل تمام انتقادها را پاسخ خواهد داد!
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.