قدس آنلاین:مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی در نشست مشترکی با مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی بر ضرورت تحول در نگرشها و فعالیتهای روابط عمومی دستگاههای اداری استان تاکید کرد.

نقش روابط عمومی در نظام اداری را متولیان این حرفه مشخص می‌کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ازبجنورد، ولی قلیچی در بازدید از شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی گفت: روابط عمومی‌های دستگاههای اداری نقش مهمی در برقراری ارتباط سازنده بین دولت و مردم ایفا می‌کنند و تحقق این نقش برعهده متولیان این امر است.
وی افزود: جایگاه بایسته واحدهای روابط عمومی در دستگاههای اداری هر چند به ساختار اداری و اعتبارات ریالی تخصیصی برای این واحدها بستگی دارد اما، تخصص و مهارت مدیران و کارشناسان این واحدها، نقشی به مراتب موثرتر در تحقق نقش و جایگاه آنها دارد.
وی گفت: روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی به عنوان یکی از واحدهای موفق در این زمینه است که طی 9 سال اخیر از زمان تاسیس این شرکت تاکنون برنامه‌های مشخص و هدفمندی را تدوین و اجرا کرده ونقش حقیقی روابط عمومی را در واقعیت به اجرا گذاشته است.
مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی تعامل و همکاری دستگاههای مسئول و همچنین بخش خصوصی را لازمه اجرای برنامه‌های این دستگاهها برای تحقق اهداف نظام اداری دانست و گفت: گردش فکری و مالی بخشهای مرتبط، زمینه‌ساز پیشبرد برنامه‌ها است.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.