قدس آنلاین:رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسايي عامل تهديد و اخاذي در شهر شيراز خبر داد.

اخاذی یک خانم جوان با انتشار تصاویر خصوصی یک مرد

به گزارش قدس آنلاین ،سرهنگ " سيد موسي حسيني" در اين خصوص گفت: مردی جوان با مراجعه به مأموران اين پليس مدعي شد صفحه ای در يكي از فضاهاي مجازي با نام و مشخصات وي ساخته شده و عکس های شخصي وي در ان گذاشته شده است.

وي ادامه داد: شاكي مدعي شد كه بعد از اين موضوع چندين مرتبه از طريق تلفن همراه و ارسال پيامك با وي ارتباط برقرار و ضمن تهديد به انتشار تصاوير درخواست مبلغي وجه نقد كرده اند

.سرهنگ " حسيني" گفت: با بررسی های فنی به عمل آمده توسط مأموران پليس فتا متهم شناسایی و مشخص گردید اکانت مورد ادعای شاکی توسط خانمی 24 ساله ساخته شده است که فامیل و نامزد سابق شاکی بوده است .

رييس پليس فتا تصريح كرد: با احضار متهم به اين پليس، خانم جوان در ابتدا منکر اعمال غیر اخلاقی خود شد اما با دیدن مستندات لازم به بزه انتسابی اعتراف و انگيزه خود را از اين كار اذیت و آزار شاکی اعلام كرد.

سرهنگ " حسيني" با بيان اينكه متهم عکس ها را از مراسم عروسی شاکی گرفته و بقیه عکس ها را نيز از دوران نامزدی داشته و در صفحه قرار داده است افزود: شهروندان با توجه به توانایی بالای تلفن های همراه هوشمند و دوربین های پیشرفته امروزی در ذخیره سازی عکس وفیلم  و اتصال آن به اینترنت و شبکه های اجتماعی ، مراقب  رفتار خود و اطرافیان در مراسم های خصوصی و عمومی باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.