به گزارش (ایسنا)، کودکانی که در دوران پیش از دبستان تمام روز خود را در این مراکز میگذرانند بهتر و بیشتر از کودکانی که تنها بخشی از روز خود در مراکز پیش دبستانی میگذرانند آمادگی رفتن به مدرسه را دارند. در واقع کیفیت برنامههای آموزشی که در مراکز تماموقت ارائه میشود به مراتب بهتر از مراکز پارهوقت است.
به گزارش ایسنا به نقل از ساینس ورد ریپورت، کارشناسان در این مطالعه کودکان سنین 3 تا 4 سال را مطالعه کردند و نتایج این مطالعه که در سالهای 2012 تا 2013 در ایالت شیکاگوی آمریکا انجام شده نشان داد کودکانی که تمام روز در مراکز پیش دبستانی هستند به لحاظ آموزشی و ذهنی برای رفتن به مدرسه آمادگی بیشتری دارند و والدین در زمانِ مدرسه رفتن این کودکان کمتر با مشکل مواجه میشوند. علاوه بر این اطلاعات این کودکان و والدین آنها نیز در مورد مدرسه و برنامههای آموزشی به مراتب بیشتر است.
نظر شما