همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد هفته آینده با حضور سران قوا برگزار می‌شود.

برگزاری همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد با حضور سران قوا

به گزارش خبرگزاری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، کاظم پالیزدار مشاور معاون اول رئیس‌جمهور و رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفت: همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد هفته آینده با حضور سران قوای سه‌گانه و مسئولان عالی‌رتبه، کارشناسان، فعالان بخش خصوصی، اساتید دانشگاه و حوزه و اصحاب رسانه در تهران برگزار می‌شود.
وی از برگزاری نشست‌خبری با حضور خود و وزیر دادگستری به‌ عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری همایش در روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد.
دبیر همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد، موضوع این نشست مطبوعاتی را تشریح اهداف و محورهای همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد اعلام کرد و ادامه داد: حجت الاسلام‌ والمسلمین پورمحمدی در این جلسه پاسخگوی سوالات خبرنگاران داخلی و خارجی خواهند بود.

به گفته پالیزدار اعتمادسازی در بین مردم از وجود اراده حاکمیت در مبارزه با فساد، ایجاد اطمینان در میان فعالان اقتصادی از وجود محیطی امن و کارا برای فعالیت‌های سالم اقتصادی و پیام هشدار به متخلفین در برخورد قاطع حاکمیت با اقدامات سوء آنها، از جمله مهم‌ترین اهداف این همایش است.
وی زمان برگزاری این همایش را 17 آذر ماه عنوان کرد و اظهار داشت: تشریح عملکرد و اقدامات دستگاه‌های اجرایی، تقنینی و قضایی از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

بر اساس این گزارش، نشست‌خبری وزیر دادگستری روز چهارشنبه 12 آذر ماه در محل وزارت دادگستری با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.
همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد قرار است 17 آذر ماه با حضور سران قوا و مسئولان ارشد کشوری و کارشناسان، اساتید دانشگاه و صاحب‌نظران در سالن اجلاس سران تهران برگزار شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.