قدس آنلاین - ایلام – مردم شهر ایلام از حضور بموقع نیروهای شرکت گاز استان ایلام و سایر دستگاه های خدماتی در جلوگیری از حوادث احتمالی ناشی از ترکیدگی لوله گاز قدردانی کردند.

قدردانی از سرعت عمل شرکت گاز ایلام

در پی عملیات حفاری شرکت آبفای شهری ایلام در معابر شهری شهر ایلام، برخورد دستگاه حفاری با خط فرعی انتقال گاز، موجب شکستگی این لوله و در نتیجه انفجار ناشی از انتشار گاز شد.

در این حادثه متاسفانه یک نفر بر اثر سوختگی دچار مصدومیت شد که بلافاصله از سوی عوامل اورژانس به مراکز درمانی شهر ایلام منتقل گردید.

انفجار روی داده بر اثر نشت گاز موجب آتش سوزی در محل وقوع حادثه شد که با حضور عوامل آتش نشانی حریق مهار شد و عملیات مرمت و رفع آسیب دیدگی لوله گاز نیز توسط ماموران شرکت گاز استان ایلام به سرعت آغاز شد.

بدنبال وقوع این حادثه گاز مشترکان مناطق جمهوری، شهیده ربابه کمالی و سبزی آباد شهر ایلام قطع شد که به گفته ماموران شرکت گاز، با رفع مشکل شکستگی لوله، گاز این مشترکان تا ساعاتی دیگر وصل خواهد شد.

پس از وقوع حادثه و بدنبال قطعی گاز ناشی از ترکیدگی لوله، عوامل شرکت گاز استان با حضور به موقع در محل علاوه بر جلوگیری از نشت گاز، بلافاصله محل ترکیدگی را ترمیم کرده و گاز مشترکین این مناطق، ساعاتی پس از وقوع حادثه وصل گردید و مردم نیز از این سرعت عمل و حضور بموقع نیروهای شرکت گاز قدردانی کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.