جانشین فرمانده سپاه قدس افزود: اگر بسیج نبود، چه در جنگ سخت و چه در جنگ نرم موفقیت كسب نمی كردیم و امروز نه تنها در داخل کشور بلکه در تحولات منطقه به تاثیرگذاری نقش بسیج و تفکر بسیجی پی می بریم.

سردار قاآنی:موفقیت‌های کشور مرهون تفکر بسیجی است/ دروغ محض ائتلاف ضد داعش

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعیل قاآنی ظهر پنجشنبه در همایش تجلیل از پیشکسوتان بسیجی که در محل دانشگاه فردوسی برگزار شد گفت: بسیجی مرد میدان مبارزه است و ما در این میدان باید موقعیت خود و فرمانده خود را به خوبی بشناسیم و بتوانیم پیروز شویم.

جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: تفکر بسیجی و ولایت خیر و برکت دارد و میدانی که بسیجی در آن حضور داشته میدان مجاهدت بوده که در این میدان جز تکلیف راه دیگری ندارد.

وی ادامه داد: بسیج سرباز ولایت است و آمریکا و دیگر ابرقدرت ‌ها بدانند هر جا که لازم باشد بسیجیان حضور دارند و کسی نمی‌‌تواند مانع حضور ما شود.

بسیج همواره جلودار موفقیت ها بوده است

جانشین فرمانده سپاه قدس با اشاره به روز ۹دی افزود: ۹ دی از آن وقایعی بود که بسیج جایگاه بلند خود را نشان داد و در آن روز طومار فتنه یک مشت خائن به تمام معنا را درهم پیچید.

وی ادامه داد: کشور ما سخت‌ ترین خطرات و شرایط را تجربه کرده که دفاع مقدس یکی از آنها بود و در تمامی این شرایط سخت و دشوار بسیجیان همواره جلودار موفقیت ‌ها و مقابله با این شرایط بوده‌اند، در دوران دفاع مقدس بهترین طراحی‌ ها، بهترین‌ شناسایی ‌ها و بهترین عملیات‌ های خط شکن توسط بسیج انجام می شد.

سردار قاآنی بیان داشت: بسیج با کسی شوخی ندارد، ما انقلابی داریم که امام آن، نایب امام زمان(عج) است ما برای این انقلاب شهید داده‌ ایم حالا نمی گذاریم یک عده بیایند و سر آرمان ها و ارزش های انقلاب بازی در بیاورند.

دامنه بسیج همه اقشار جامعه را در بر می گیرد

جانشین فرمانده سپاه قدس بیان داشت: بسیجی نزدیك ترین رفیق خود را نیز وقتی از مدار خارج شود، در ابتدا تلاش می كند تا به راه راست برگرداند اما در این راه با كسی شوخی ندارد زیرا این خط را خدا برای ما ترسیم کرده و امام راحل نیز آن را بیان كرده است.

وی گفت: بسیج در عده‌ای از افراد خاص در کشور خلاصه نمی‌شود، بلکه دامنه بسیج همه اقشار و افراد جامعه را در بر می‌گیرد و نکته حائز اهمیت اینجا است که امام راحل با تشکیل بسیج غباری از این بار بر زمین مانده اسلام برداشت و آن را زنده كردند.

سردار قاآنی اظهار داشت: جایگاه بسیج جایگاه رفیع و بلندی بوده که امام راحل و مقام معظم رهبری بارها آن را یادآوری کردند و امام درباره بسیج فرمودند كه "به قلوب پاک بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم مرا با بسیجیانم محشور کند" و ایشان در جایی دیگر فرمودند، "افتخارم این است که خود نیز که بسیجی هستم"، كه این جملات از جایگاه بالای بسیج حكایت دارد.

لزوم به كارگیری تمام توان در مسیر جهاد

جانشین فرمانده سپاه قدس افزود: اگر بسیج نبود، چه در بعد نظامی و جنگ سخت و چه در بعد جنگ نرم موفقیت كسب نمی كردیم و امروز نه تنها در داخل کشور بلکه در تحولات منطقه به تاثیرگذاری نقش بسیج و تفکر بسیجی پی می‌بریم.

سردار قاآنی گفت: ما مسلمان هستیم و جهاد جزو فروع دین ماست، به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم در همه زمینه‌ها توان و انرژی خود را در مسیر جهاد به کار ببریم.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونستی افزود: در جنگ ۵۰ روزه غزه شاهد کشتار فرزندان و کودکان بی‌گناهی در فلسطین بودیم و به صراحت می‌توان گفت در هیچ جای دنیا چنین جنگی به‌ راه نمیافتد که این‌گونه كودكان را بكشند.

ناراحتی صهیونیست ها از ما دارای ارزش است

جانشین فرمانده سپاه قدس ادامه داد: امروز به نقل خود سران رژیم صهیونیستی آنها سوار بر قطار کهنه قدیمی شده و ایرانیان در خودرویی مدل بالا در حال پیشرفت هستند و البته باید گفت ناراحتی آنها از ما برایمان دارای ارزش است.

سردار قاآنی اظهار داشت: بیش از ۶۰ سال است كه در فلسین جنگ ادامه دارد و در حال حاضر نسل چهار و پنجم در این كشور در حال جنگ هستند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در کمتر از ۶ روز مصر، سوریه و اردن را شکست داد اما همین اسرائیل در جنگ ۵۰ روزه غزه در ماه رمضان، ۵۰ روز جنگید و بالاترین مسافتی را كه توانست پیشروی كند ۱.۵كیلومتر بود.

ائتلاف ضد داعش دروغ محض است

سردار قاآنی افزود: آمریکا روزی که از عراق می‌رفت به ایران التماس می‌کرد اما خوی دروغ ‌گویی و پس ‌فطرتی آنها سبب می‌شود که در جلسه ‌های خصوصی و نامه ‌پراکنی ‌ها جوری دیگر صحبت می كند و در جامعه جهانی طور دیگری هیاهو ایجاد می كند.

وی با اشاره به گروه تروریستی داعش گفت: آمریکا مگر زمانی که داعشی‌ ها موصل و تکریت و مناطق دیگر عراق را گرفته بودند خواب بود و نمی دانستند که آن‌ها بد هستند؟ آمریکا مگر ابرقدرت نیست و آن همه برو و بیا ندارد، و با وجود اتاق‌های فکری که در پشت تصمیمات و جریان‌های آنان قرار داشته چطور نمی‌تواند که داعش خوب یا بد بوده، چرا در آن زمان به فكر تشكیل ائتلاف نیفتادند؟

جانشین فرمانده سپاه قدس ادامه داد: با تکیه بر تفکر بسیجی زمانی که تو دهنی محکمی به داعش خورد و آمریکا و حامیانش فهمیدند چه شده آن زمان ائتلاف تشکیل داده و ۶۰ کشور را دور  خود جمع کردند.

سردار قاآنی افزود: مگر آمریکا ابر قدرت نیست پس چرا باید ۶۰ کشور را در برخورد با داعش دور خود جمع کند؟ تمام این اقدامات و ائتلافی که تشکیل دادند دروغ بوده، باید گفت موشک ‌هایی را که پس از ائتلاف در برابر با داعش در عراق زدند به اندازه یک عملیات عراق با حمایت ایران نبوده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.