اگر بخواهیم طرح های نیمه کاره را با پول هایی که از مردم دریافت می کنیم انجام دهیم اجرای آن سالهای زیادی زمان می برد و برای اینکه بتوانیم در اسرع وقت این پروژه های را اجرایی نماییم باید از اعتبارات استانی و فرااستانی بهره برد.

باید با جذب سرمایه گذار، از رودخانه های شهر بعنوان فرصت استفاده کنیم

مهدی ابراهیمی گفت: بدلیل کمبود اعتبارات نتوانستیم طرح تفصیلی را بطور کامل اجرایی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، مهدی ابراهیمی در جلسه شورای اسلامی شهر با بیان اینکه در استانه نوشتن بودجه سال 94 شورا قرار داریم از نمایندگان شهر و مسئولین خواست تا در جذب اعتبارات دولتی کمک حال شورا باشند.

وی افزود: طرح تفصیلی ما سالهای آخر بازنگری را می گذراند و از امسال برای بازنگری مجدد باید مشاورینی را انتخاب نماییم.

ابراهیمی با بیان اینکه در این طرح انجام پروژه های متعدد، کاربری ها، خیابانها و معابر مختلفی دیده شده است تصریح کرد: بدلیل کمبود اعتبارات نتوانستیم طرح تفصیلی را بطور کامل اجرا نماییم.

رییس شورای اسلامی قائم شهر اظهار داشت: اگر بخواهیم طرح های نیمه کاره را با پول هایی که از مردم دریافت می کنیم انجام دهیم اجرای آن سالهای زیادی زمان می برد و برای اینکه بتوانیم در اسرع وقت این پروژه های را اجرایی نماییم باید از اعتبارات استانی و فرااستانی بهره برد.

وی به وجود دو رودخانه در دل شهر اشاره کرد و گفت: این موقعیت در همه شهرها فرصت است اما برای ما یک تهدید محسوب می شود زیرا از نطر زیست محیطی و آلایندگی مشکلاتی دارد که باید با جذب سرمایه گذار این تهدید را به فرصت تبدیل نمود و از آن بعنوان منبع درامد پایدار استفاده کرد.

ابراهیمی، از تخصیص 4میلیارد تومان برای ایجاد کانال مادر برای جمع اوری و هدایت ابهای سطحی اشاره کرد و تصریح نمود: عملیات اجرایی این طرح آغاز شد و بصورت زیرزمینی در حال اجراست.

وی، در پایان به انتقال راه آهن به زیرزمین اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح مدیریت زیست محیطی و ترافیکی انجام می شود و فقر بین دو طرف راه آهن از بین خواهد رفت.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.