قدس انلاین-قاانی:رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت:لایحه بودجه دولت برای سال 94 بودجه خاصی است که تحت تاثیر شرایط سیاسی واقتصادی تنظیم شده است.

بودجه94بودجه خاصی است/ بودجه بامحدودیتهای موجود بسیارخوب تنظیم شده

غلامرضا تاجگردون درخصوص لایحه بودجه دولت برای سال94 اظهار کرد:بررسی های اولیه لایحه بودجه نشان می دهد که دولت درانتخاب برخی متغیرها به واقعیتهانزدیک شده وهمین امر باعث شده بودجه خوبی تنظیم شود که قابلیت اجرایی داشته باشد.

وی با قدردانی ازدولت دربه موقع ارسال کردن لایحه افزود:کاهش قیمت نفت ناخوداگاه بر بودجه خود را تحمیل کرده اما دولت سعی نموده درتنظیم بودجه با درنظر گرفتن قیمتی حول حوش 70 دلار برای هربشکه نفت بودجه را به گونه ایی تنظیم کند تا مشکلی در دیگر بخش ها ایجاد نشود.

تاجگردون تصریح کرد:مجموع درآمد و هزینه دولت درلایحه بودجه سال آینده  837 هزار میلیارد تومان تراز شده که دران مجموع منابع عمومی دولت  224 هزار و 361 میلیارد تومان و شامل حدود 119هزار و 556 میلیارد تومان درآمدها، واگذاری دارایی‌های مالی با بیش از 31 هزار و 183 میلیارد تومان و واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای یعنی درآمد دولت از محل نفت و فرآورده‌های آن با بالغ بر 73 هزار و 621 میلیارد تومان است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد:بودجه سال94 با محدودیتهای موجود بسیارخوب تنظیم شده است وباید درجلسات تلفیق به نتیجه نهایی مشترک دولت ومجلس امیدوار بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.