قدس آنلاین- اسکو: در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان اسکو، بر لزوم افزایش و ارتقاء سرانه کتابخانه های عمومی این شهرستان تاکید شد .

تاکید بر لزوم افزایش سرانه کتابخانه‌های عمومی در شهرستان اسکو

به گزارش قدس آنلاین از اسکو، معاون فرماندار اسکو در این نشست بر ضرورت اجرای طرح پیک کتاب در بیمارستان ها و ادارات برزگ در سطح شهرستان تاکید کرد و افزود : در جهت ترغیب مردم به کتاب خوانی و گسترش فرهنگ کتابخوانی طرح پیک کتاب در بیمارستان اسکو به اجرا در می اید تا در صورت موفق بودن این طرح به دیگر ادارت شهرستان تعمیم یابد .

طاهر نوروزی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در هفته کتاب از عضویت رایگان تعدادی از مراجعه کنندگان در کتابخانه های عمومی این شهرستان خبر داد و افزود : در هفته کتاب مسابقات نقاشی و کتابخوانی و برنامه های قصه گویی در کتابخانه های شهرستان اسکو انجام گرفت و در طول این مدت نزدیک 900 عضو جدید به صورت رایگان در مجموع 4 باب کتابخانه های عمومی شهرستان ثبت نام شدند .

وی از شهرداری اسکو به خاطر پرداخت به موقع نیم درصد سهم شهرداری ها در وجه کتابخانه های عمومی شهرستان تقدیر کرد و گفت : در سطح استان نیز از شهردار اسکو بخاطر همکاری خوب و مطلوب با کتابخانه های عمومی شهرستان و مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید سهند به جهت تقبل احداث کتابخانه عمومی در فاز دو این شهر تجلیل به عمل آمد .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.