قدس آنلاین: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان اصفهان از کمک 158 میلیون تومانی خیّر اصفهانی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد منطقه یک خبر داد.

یک خیّر اصفهانی 158 میلیون تومان به کمیته امداد کمک کرد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، علی جعفری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیر نیکوکاری با حضور در اداره منطقه یک اصفهان و درخواست گزارشی از روند خدمت‌رسانی به محرومان در ابتدا حمایت 100 نفر از ایتام تحت حمایت را با سرانه ماهیانه 35 هزار تومان پذیرفت و مبلغ 74 میلیون تومان جهت طرح اکرام به حساب کمیته امداد واریز کرد.

وی افزود: این خیّر نیکوکار در راستای طرح حج فقرا برای اعزام مددجویان به مشهد مقدس نیز مبلغ 24 میلیون تومان پرداخت کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان اصفهان تصریح کرد: سپس این خیر نیکوکار از اجرای طرح‌های خوداشتغالی و خودکفایی قالیبافی بازدید و مبلغ 60 میلیون تومان دیگر پرداخت کرد.

وی در ادامه صحبت‌های خود از توزیع 100 سبد بهداشتی توسط اداره کمیته امداد منطقه یک خبر داد و گفت: یک دوره آموزشی بهداشت با عناوین بهداشت دهان و دندان و بیماری‌های مربوطه، بهداشت و خودمراقبتی، بهداشت و بیماری‌های فصلی در اداره منطقه یک با هدف آشنایی خانواده‌ها با بهداشت و مشاوره برگزار شد.

جعفری استقبال شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها را خوب توصیف کرد و اضافه کرد: شرکت‌کنندگان این دوره‌ها نوعروسان، مادران مطلقه و دختران در شرف ازدواج و مربیان با تجربه بودند که در این دوره‌ها با هماهنگی و تعامل از مرکز بهداشت به فراگیران، آموزش‌های بسیار خوبی را ارائه دادند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.