قدس آنلاین: فرمانده انتظامي خراسان شمالي از کلاهبرداري يک ميليارد و پانصد ميليون ريالي با وعده تخفيف مجازات اعدام يک فروشنده موادمخدر به حبس ابد از خانواده متهم خبر داد.

کلاهبرداري ميلياردي با وعده تخفيف مجازات اعدام

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، سرهنگ عليرضا مظاهري در خصوص جزئيات اين خبر گفت: در پي شکايت خانواده اي مبني بر کلاهبرداري يک ميليارد و پانصد ميليون ريالي از آن ها تحت عنوان کارچاق کني و تخفيف مجازات ، بلافاصله ماموران پليس امنيت عمومي استان خراسان شمالي تحقيقات خود را آغاز کردند.

وي افزود: بر اساس شکايت اين خانواده ، در پي اعلام حکم اعدام فردی به جرم حمل موادمخدر از نوع هروئين ، متهم با مراجعه به اين خانواده از فضاي ياس و نااميدي آنها استفاده کرده و وعده مي دهد در صورت گرفتن اين مبلغ ، مجازات اعدام را به حبس ابد کاهش مي دهد.

فرمانده انتظامي خراسان شمالي در ادامه بيان داشت: اين در حالي است که به جهت سوابق متعدد کيفري قبلي متهم ، اين حکم طي دو مرتبه در دادستاني کل کشور تاييد شده که با اين وصف ادعاي چنين تخفيف مجازاتي تحت هيچ شرايطي امکان پذير نبوده است.

سرهنگ مظاهري همچنين خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه دادن هر گونه وعده هاي واهي و اميدوار کردن افراد به امور غيرواقع از مصاديق کلاهبرداري محسوب مي شود بنابراين با عنايت به اينکه متهم داراي پروانه صنف مشاوران املاک در بجنورد بوده از طريق اداره نظارت بر اماکن عمومي استان احضار و مورد بازجويي قرار گرفت.

اين مقام ارشد انتظامي در پايان تصريح کرد: متهم با توجه به مستندات موجود و مواجهه ي حضوري با شاکيان پرونده به بزه انتسابي معترف و با تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.